! Ze heeft overal kale plekken; voor op de boeg (daar is het het ergste!), aan de zijkanten, d´r achterbenen....Iedere dag dat ik kom, zijn er weer plekken bij gekomen
!!De staleigenaresse en ik, piekeren ons helemaal suf hoe dit komt !! Wij zien nl. nooit dat ze zich schuurt ofzo ! Het enige wat ik kan bedenken, dat als ze van binnen naar buiten rent (of omgekeerd) ze tegen de deurpost knalt en daardoor d´r haren afschuurt. Alleen snappen we niet dat ze op de boeg zoveel van die kale plekken heeft
!!Ik heb nu al zitten denken of het misschien zomerexeem is
!! Aan de andere kant, hóe herken ik dat precies ?? Dan zou ze toch ook moeten schuren als een van ons erbij is en vooral ook aan d´r manen ??! Daar ziet alles er nog net zo goed uit, zoals het hoort
!! Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn, of vooral ook tips wat ik hiertegen kan doen ??!
Dát zou natuurlijk ook nog wel eens kunnen !!
: erg knuffelig !! Volgens mij vindt Ynskje het heerlijk als er iemand komt om te baby-sitten
!!
). Ik vind het alleen zo raar; als ze daar jeuk zou hebben, moet ze echt in een hele rare houding gaan staan, om daar te schuren !!