Van de week kwam ik op een manege/pensionstal waar de paarden allemaal in stands stonden. De bodem was vies en de paarden stonden er echt ongelukkig bij.
Ik vond het een vreselijk gezicht.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smeetjoew schreef:Nogal een duur grapje voor de maneges die stands hebben, om alles te verbouwen. Kun je ineens nog maar de helft aan stallen kwijt en kun je zowat een heel nieuw pand plaatsen om de rest van de paarden kwijt te kunnen. Begrijpelijke regel dus dat bestaande maneges hun stands mogen houden.
Isaboy schreef:ik heb een pony en die moet eigenlijk het liefst in een stand staan vroeger stond ze daar ook in omdat ze anders de hele dag rondjes draaid in haar box. en er letterlijk een hoefslag in haar box staat. maar als een paard het niet nodig heeft vind ik het onzin.
Isaboy schreef:ik heb een pony en die moet eigenlijk het liefst in een stand staan vroeger stond ze daar ook in omdat ze anders de hele dag rondjes draaid in haar box. en er letterlijk een hoefslag in haar box staat. maar als een paard het niet nodig heeft vind ik het onzin.