Hallo, Ik ben Lisa, 17 jaar en heb een paardje Olivier (Ollie) Ik ben op zoek naar een bijrijdster van ong. mijn leeftijd, die min. al drie jaar rijd, en ervaring heeft met een eigen paard of bijrijden. Ik heb dit jaar examen, en door mijn zware schoolrooster kan ik Ollie niet altijd de aandacht geven die hij verdient. vandaar dat ik iemand erbij wil. (het zou om 1 of misschien 2 dagen in de week gaan.)
Ollie is een ontzettend lief paard met een leuk karakter, hij is erg nieuwsgierig en houdt van aandacht. hij is 14 jaar, maar dit zou je niet zeggen, hij is lekker actief en wil graag voor je werken. Hij is een springer, maar kan ook netjes dressuren. Het is echt een topbeestje, en daarom wil ik het beste voor hem. Het is voor mij dus belangrijk dat het ook tussen mij en de bijrijdster klikt. (wel zo handig) Het is een paard waar je lekker mee kunt knuffelen, maar die ook wel wat moet werken. Het bijrijden is wel tegen een kleine vergoeding.
Ollie staat in Eemnes, aan de Wakkerendijk. de pensionstal waar hij staat, heeft een grote rijbaan, 4 paddocks een stapmolen en natuurlijk stallen.
voor meer info of foto's kunt u mij een berichtje sturen Groetjes Lisa