Mijn vraag was, hoeveel betalen jullie voor je pony/paard in de opfok?
Wat vinden jullie belangrijk voor als je paard in de opfok staat?
Alvast bedankt!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
GreenRider schreef:allemaal hartstikke bedankt voor de informatie
Hoe vinden jullie het om bijvoorbeeld je kleine naar het buitenland te brengen voor de opfok?
Mijn vader en ik zijn namelijk van plan hier een opfok te beginnen.
GreenRider schreef:Dat kan ik zeker snappen! We dachten ook aan iets om elke maand een foto verslag te sturen van de paardjes.
Ze worden hier niet verwilderd hoor. We zorgen er voor dat ze op een rustige en vriendelijke manier klaar zijn om ook weer naar huis te gaan op een gegeven moment.
Ook zien ze de oudere paarden van alles doen, ik weet uit ervaring dat dit enorm kan helpen!
Amanda_T schreef:GreenRider schreef:Dat kan ik zeker snappen! We dachten ook aan iets om elke maand een foto verslag te sturen van de paardjes.
Ze worden hier niet verwilderd hoor. We zorgen er voor dat ze op een rustige en vriendelijke manier klaar zijn om ook weer naar huis te gaan op een gegeven moment.
Ook zien ze de oudere paarden van alles doen, ik weet uit ervaring dat dit enorm kan helpen!
Maar dat is toch net iets anders, als wanneer je je paard echt kan zien. Foto's zijn dat net iets onpersoonlijker. Ook bouw je niet echt een band met ze op. Ook al komen ze bij jullie weleens in de hand, is dat toch heel erg anders dan wanneer je zelf eens in de zoveel tijd erheen gaat.