ik ben op zoek voor mijn meiden (3 en 6 jaar) naar een kruiwagen. een normale is de groot, maar zo'n echt rode kinderkruiwagen voor de grootste al te groot en voor de jongste net aan. na een halve dag zoeken op internet, toch mijn vraag hier maar eens plaatsen. ik ben dus op zoek naar een kruiwagen die qua maat een beetje tussen de kinderkruiwagen en de 80 liter kruiwagen zit.
wie oh wie of die dingen uberhaubt wel bestaan en nog beter waar???
groetjes sarah
Stelvio
Geplaatst: 05-02-11 10:27
Is deze niet geschikt voor je kids? Dubbele wielen, dus fijn stabiel.
ik vond hem ook helemaal geweldig, maar heb even nagekeken hoe hoog deze is en deze heeft de handvaten echt heel hoog zitten. dus helaas ook niet helemaal geweldig. ben bang dat de oudste maar gewoon met de grote moet en de jongste een kinderkruiwagen krijgt. in ieder geval bedankt voor de reacties!!
zandvangers
Geplaatst: 06-02-11 00:21
h
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 11-07-22 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt
dat is idd ook nog wel een goed idee. ik had zelf al bedacht om de stangen naar de handvatten recht te laten buigen, zodat hij een stuk lager werd, maar dat vond ik voor 60 euro toch nog wel een risicovolle onderneming. bij jou idee heb je er altijd nog wat aan. ook al werkt het niet helemaal zoals verwacht. thnx!