Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
liesJ schreef:ja ik maak nu altijd 3 vlechten en die vlecht ik weer tot 1 ( snap je hem nog:P)
vuilniszak kunnen we ook wel proberen
ElCamino schreef:Gewoon een staartzak kopen !!! Bij de meeste western winkels kun je die kopen, hier kan de vlecht helemaal in. Daarna een staartbandage over het bovenste deel en je hebt een compleet ingepakte staart.
Neonlight schreef:Wij hebben ook zo'n smeerlap, staart zit altijd compleet onder de dunne drek. Ik vlecht hier altijd de staartwortel helemaal in, en als ik de staartwortel helemaal ingevlochten heb vlecht ik door tot onderaan de staart. Daarna vouw ik de staart in 3 delen op, en daaroverheen gaat een fleece bandage. En daar overheen weer een staartbeschermer, maar meer omdat ze met zwiepen anders die bandage eruit zwiept. En de staartbeschermer is met een sponsje en water al redelijk zuiver te krijgen, zit je niet helemaal onder de drek.
De staartwortel helemaal invlechten is niet nodig, maar het bandageert net wat makkelijker in en mocht het toch mis gaan is het er nog iets makkelijker uit te krijgen dan.
Elastiek zoals Wildwings zegt zou ik persoonlijk niet doen wegens afknellen, zeker niet bij een dikke staart van een haflinger.