friesiszwart schreef:Wil de eigenaar van het paard wel dat je zoveel aan de manen zit?
Die wilt juist dat ik dr zoveel mogelijk aan doe om die manen te laten groeien. Hij doet zelf verder niks met de merrie, behalve fokken. Ze is afgelopen jaar 1 premie ster geworden, maar op de centrale keuring geen voorlopig kroon geworden door oa te weinig rastypen met haar l*llige manen. Hij wilde eigenlijk dat ik ze zou vlechten, in de hoop dat het dan beter groeit , maar daar breken de manen bij mn paardje alleen maar van af..
Dus alles wat ik probeer om dr manen langer en voller te krijgen is hij alleen maar blij mee.
NatasjavE schreef:Maar om haar manen te laten groeien kan je beter biotine door haar voer doen. Dat bevorderd haar en hoefgroei. Of drachtige merries mogen hebben weet ik echter niet.
Maar van iets op haar manen smeren gaan de manen niet groeien.
dingen door haar eten doen gaat bij ons op stal niet. De paarden staan in een actiefstal en worden computer gestuurd gevoerd... Dus een goedje door het eten doen gaat dan niet.
De paarden worden alleen apart gevoerd als ze echt medicijnen nodig hebben ofzo.
Wonderolie schijnt niet zo duur te zijn. Ga het gewoon eens proberen.
Aan de reacties te lezen is het op dit moment: Baad het niet, dan schaadt het niet.