Ik heb vorig jaar zomer een tinker veulentje gekocht. Ze was geboren bij de bonte parels en iemand die ik ken kocht haar moeder. Ik nam haar toen over. Het ging een hele tijd goed, maar naarmate de winter naderde en ze een eigen stal kreeg werd het duurder, ik kreeg minder tijd en uiteindelijk besloot ik om haar te verkopen.
Ik heb haar verkocht aan iemand die haar wilde hebben als gezelschap voor haar eigen veulen. Een paar dagen geleden ben ik er achter gekomen dat ze waarschijnlijk erg snel weer doorverkocht is.
Ze heeft bij mij in aalsmeer gestaan en haar kopers woonden in Lijnden.
Ze schijnt verkocht te zijn aan twee mannen uit de achterhoek, die helemaal weg van haar waren.
Dit is haar beschrijving:
Naam: Siobhan
Roepnaam: Chevy (kan natuurlijk veranderd zijn).
Tekening: Bont, haar linkerzij had een tekening zoals Europa (een beetje) ze heeft een brede bles en 2 maanogen. De ene lichtblauw, en de ander wat donkerder blauw.
Toen ze bij me wegging was ze vrij klein van stuk, dus ik denk dat het een kleiner formaat tinker is.
Ze is geboren op 3 juni 2002 en ze heeft in d'r linkerhals een chip.
Als het goed is staat op de originele chippapieren nog mijn naam:
Lenneke Broekhuis of Muller.
Siobhan is erg aanhankelijk maar kon toendertijd moeite hebben met voetjes optillen. Ze vindt het heerlijk om gepoetst te worden, en als je haar roept komt ze naar je toe (althans dat deed ze).
Jammergenoeg heb ik geen foto's meer van haar op de computer, maar als je denkt dat je haar kent kan ik wel kijken of ik ze in kan scannen.
Ik hoop wat te horen, want ik ben erg benieuwd hoe het met haar gaat, en ik mis haar nog steeds..
Groetjes, Lenneke