Hallo ik heb een vraag voor jullie: zijn die magic brush borstels (staan in best veel paardenn tijdschriften zoals hoefslag enz.) aangeraden?? alvast bedankt
xxxx
Laatst bijgewerkt door Revanches op 02-01-11 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Groot lettertype verwijderd, aangezien dit erg schreeuwerig overkomt.
Zou het niet weten, kan je wel aanraden de volgende keer en normaal letter type te gebruiken. We zijn allemaal gezegend met een goed stel ogen we kunne het echt wel zien.
korrie22
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-11 15:47
Benfan schreef:
Zou het niet weten, kan je wel aanraden de volgende keer en normaal letter type te gebruiken. We zijn allemaal gezegend met een goed stel ogen we kunne het echt wel zien.
wij hebben ze in de winkel liggen,ik vind ze er een beetje goedkoop uitzien en weet niet of ze werken....... Ik denk dat ik ze zelf maar mee neem en ga proberen,dan horen jullie het van me.
ik gebruik ze om mijn dekjes haarvrij te maken voordat ik ze was! Of mn dekens haarvrij..
thuis heb ik er ook een (voor dat geld kun je ze niet laten liggen ) en die gebruik ik om kattenharen van mn kleren te halen! Werkt echt super goed! Beter dan zo'n plakroller of zo'n andere borstel!
Het zijn maar borstels hoor... Daar kun je niet veel aan miskopen...
rissa
Geplaatst: 04-01-11 17:34
Zo'n borstel heb ik een paar jaar terug gekocht in een ruitersportzaak. Heerlijke borstels. Ik gebruik ze voor alles waar ik haar vanaf wil hebben, bank, autostoelen, dekjes, dekens en uiteraard mijn paard (vooral in de verhaar periode geweldig)