Op der rug en schoft!!! Dan valt ze bijnaom zo fijn!!!
CalvinenGino
Geplaatst: 29-12-10 15:18
Die van mij schoft/begin manenkam.. Maar ook de achterkant van zijn billen..
Tja eigenlijk alles als ik rosborstel neem en over zijn hals/nek/schoft/schouder en kont er best hard mee schuur.. Maakt hij de gekste gezichten van genot.!
996981
Geplaatst: 29-12-10 15:18
Oh dat zijn er veel Eens even kijken, in de gleuf van de schouder, op de schoft, naast de schoft, naast de staart enz. Wat hij ook heel lekker vind is zijn oren maseren. Met je duim in de schelp en dan zacht rondjes maken.
die van mij als je rondjes draait met je hand maar dat je vingers wel op de zelfde plek blijven een beetje druk massage op een paar plekjes bij zijn hals hij gaat er altijd van gapen en helemaal zn hals strekken echt grappig om te zien:D
Ik ben er net achter gekomen dat één van mijn meiden dol is op kriebelen...onder haar kin Dat koppie omhoog en dan die oogjes dicht. Ik zweer je, als ik was doorgegaan was ze vast gaan spinnen (en dan had je me op kunnen vegen ). Verder wel erg normaal op de schoft en hals.
ldeGraaff
Geplaatst: 29-12-10 22:21
onder de kin en vlak bij de schoft zijn heerlijke plekjes:D
sorayamagic2
Geplaatst: 29-12-10 22:24
als ik hard ross op de hals gaan de oogjes zo lief dicht!
Oren! Een paar jaar geleden kwam er een paardentandarts met zo'n grote vrachtwagen met daarin een box waar de paarden in vast gezet werden. Zodra mijn paard onrustig werd, hoefde hij alleen maar even de oren, bij de basas, te masseren en ze werd weer helemaal rustig.
Shaddy: Op der schoft, bij de staartwortel, onder der kin en soms op de schouder. Nouchka op der schouder, schoft, hele kont en haar kaak.
Nouchka gaat lekker met haar kont tegen je aan hangen en gekke bekken trekken als je de juiste plek hebt en als je dan weg stapt valt ze bijna om Of ze beukt je aan de kant met haar schouder om duidelijk te maken dat ze nu toch wel op der schouder gekrabd wil worden. Madam heeft veel verschillende manieren om dat aan te geven en dat zijn nou niet altijd de meest fijne manieren
Shaddy is netjes opgevoed en maakt het dus een stuk vriendelijker duidelijk .
Ben er achter gekomen dat mn pony het heerlijk vind om (zegmaar zn wang ) met je hand een beetje kriebelen. Vind hij heerlijk!! gaat hij helemaal met zn hoofd scheef hangen! zoo lief