Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sonja schreef:Ga je nou elk half jaar een topic over dit ongelofelijk onzinnige onderwerp openen?
[OPG] Staart tussen de benen
aerdenhout1 schreef:Een staart moet je van af blijven! Wees blij dat jou pony een mooie dikke staart heeft! Knip hem af en toe een beetje bij aan de onder kant, maar uitdunnen is eeuwig zonde!!
Als het jou teveel werk is, dan moet je deze verkopen en een kopen die een ratten staart heeft...neem aan dat je dat ook niet wil?
Een mooie dikke staart is een sieraad voor elk paard, en maakt hem zelfs kostbaarder als je hem zou willen verkopen, denk daar maar eens aan als je hem te dik vind.
aerdenhout1 schreef:Wat je wel zou kunnen doen bedenk ik me net, is de staartwortel netjes bij knippen, al zal dat weinig effect hebben voor het af en toe tussen de benen komen van de staart, dat is meer een probleem van zijn rug.
AnkeVivaldi schreef:Sonja schreef:Ga je nou elk half jaar een topic over dit ongelofelijk onzinnige onderwerp openen?
[OPG] Staart tussen de benen
Ik vind dit wel zinnig want ik zit met dit probleem. Jij mag mijn onderwerp onzinnig vinden,
ik vind joun reactie hartstikke onzinnig want met joun reactie kan ik totaal niks
Citaat:WAT is dan in hemelsnaam het probleem???
Ik snapte het toen al niet, en nu nog steeds niet.
Paard kan prima vliegenmeppen, kan de staart prima optillen, alleen gaat hij tijdens het rijden soms tussen de achterbenen... BOEIEND.....
What's next? Klagen dat de wielen van je fiets ronddraaien als je gaat fietsen???
aerdenhout1 schreef:Waarom ik dit vroeg is omdat ik een probleem paard heb gehad ( nog steeds heb,maar het is geen probleem paard meer gelukkig) die ook zijn staart niet omhoog kon te houden.
Zelfs als hij heel erg opgewonden dor de bak liep en aan het spelen was, deed hij hem niet omhoog.
Dit had met het vastzetten van zijn rug/ bekken/angst? te maken.
Maar ik kan me ook voorstellen dat een hele zware dikke staart met moeite omhoog is te tillen.
Verhalen over mensen met heel zwaar en vooral lang haar die nek klachten krijgen zijn legio.
Flevolander schreef:Ik denk niet dat het nut heeft, je merrie knijpt duidelijk met haar staart(spier) op de foto's in je topic.. Dat ga je door uit te dunnen niet voorkomen of verhelpen. Wellicht is het een idee om de oorzaak te zoeken waarom ze zo knijperig is met haar staart.. doet ze het bijvoorbeeld ook als ze los beweegt??
aerdenhout1 schreef:Waarom ik dit vroeg is omdat ik een probleem paard heb gehad ( nog steeds heb,maar het is geen probleem paard meer gelukkig) die ook zijn staart niet omhoog kon te houden.
Zelfs als hij heel erg opgewonden dor de bak liep en aan het spelen was, deed hij hem niet omhoog.
Dit had met het vastzetten van zijn rug/ bekken/angst? te maken.
Maar ik kan me ook voorstellen dat een hele zware dikke staart met moeite omhoog is te tillen.
Verhalen over mensen met heel zwaar en vooral lang haar die nek klachten krijgen zijn legio.
AnkeVivaldi schreef:Snap niet waarom jij ingaat op mijn topic terwijl je geen antwoord geeft op mijn vraag.. reageer dan gewoon niet!
AnkeVivaldi schreef:Heb al veel dingen geprobeerd om er achter te komen, het uitdunnen nog niet geprobeerd. Ik doe er teminste alles aan om het goed te krijgen
Bravura schreef:AnkeVivaldi schreef:Heb al veel dingen geprobeerd om er achter te komen, het uitdunnen nog niet geprobeerd. Ik doe er teminste alles aan om het goed te krijgen
Wat dan?