Het gaat om een 4 bijna 5 jarige ruin kruising gelder met kwpn . hij is ong 165 hoog een heel erg lief en aanhankelijk paard (daarom verkoop ik hem ook nog niet ) . Hij is ingereden en is ook zeer braaf onder het zadel het is wel een paard waar je veel mee moet werken , je kunt hem niet zomaar even een weekje stil laten staan eigenlijk is het het beste als je er gewoon elke dag mee bezig bent . Zijn gangen zijn ook heel mooi , hij kan zeer netjes lopen . Het is alleen wel een hele dikke bboef en je moet hem zekr de baas zijn anders loopt hij zo over je heen .
Hij heeft een probleempje met opstijgen , hij gaat namelijk recht overeind en zo kom je er dus niet op , de een zegt dat hij gewoon heel brutaal is en de andere zegt weer dat het angst is . Nu is er iemand met hem bezig op de parelli manier om het op en afstijgen probleem op te lossen en ze heeft er veel hoop op dat het wel goed komt .
Het punt is dat ik zelf niet zoveel lef heb om er op te stappen terwijl hij zo doet , als er iemand anders een paar rondjes op heeft gezeten kun je ook zo op en afstappen en zo heb ik het dus de laaste paar keer ook gedaan .
Alleen kan ik steeds niet de hulp krijgen die ik nodig heb , er zou nou ook iemand hem voor me doorrijden maar die kon na twee keer al niet meer , aangezien ze een eigen woning kreeg en tegen dit soort problemen loop ik dus steeds aan .
Ik weet zeker als hij een weekje doorgepakt word dat het wel weer goed is en je er zo weer op kunt stappen .
Ik ben benieuwd naar jullie reacties en waarom je wel of geen interesse zou hebben en wat ik op dit moment , dus met probleem voor hem zou kunnen vragen .
beetje lang verhaal sorry
En het grootste punt is dus dat ik nogal veel op mezelf ben aangewezen en dus niet alles zelf kan .
).
)
Nooit doen! Zo schrikt je paard zich helemaal te pleuris! En rent hij er waarschijnlijk als een idioot blindelings vandoor en dan ben je verder van huis. Als je het zo hoort, lijkt het best een handige tip, maar in de pratijk heeft het meestal minder leuke uitwerkingen!