Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
knuffeldier schreef:-geen diefstal van pensionklanten onderling. Je kan alles met een gerust hard laten liggen. Mocht je toch wat kwijt zijn, dan in de hondenmand kijken.
_Sim_ schreef:Goh, als je niet in Zuid Holland zou wonen, zou ik denken dat je bij mij op stal stond.
Mijn pensionstalhoudster staat ook nog eens vroeger op, speciaal om mijn paard te voeren, als ik voor dag en dauw vertrekken moet ivm een SGW (en het kan gebeuren dat mijn paard dan al om 5 uur smorgens gevoerd moet worden), omdat die van mij niet eet als ik haar zelf op zo'n vroeg tijdstip ga voeren. Dan weet ze dat er wat gaat gebeuren en heeft ze geen rust om te eten.
jamiroquai schreef:Ja Junia, volgens bij is dat wel vaker bij een boer aan huis. Wij hebben ook zo'n hobby pensionhouder en die is altijd wel bezig om iets te bouwen of verbeteren! We kunnen ook gewoon aangeven wat we willen, en als het mogelijk is, gaat hij het nog doen ook!
Zo hebben we al een koffiekamer geritseld, een bredere stalgang komt eraan, er is een tweede rijbak gemaakt en er komt een afdak tegen de zon- overdekt terras. Wat wil je nog meer?
Maar het belangrijkste is en blijft natuurlijk de persoonlijke aandacht voor je paard.