Ik wil haar zo veel mogelijk in haar blootje laten staan maar verwacht dat er toch wel dagen / weken gaan komen van de winter dat het te gek voor haar wordt dus wil dan iig een regenjasje klaar hebben liggen voor haar

Nu denk ik er dus over om een Butas Smartex Rain te kopen , en zag dat ze ook nog eens een leuke nieuwe kleur hebben (foto's even van Ebay geplukt) :
[img]http://ebay1.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_c399586a14085ed8e8f1b9f517d32113/i-1.JPG
[/img]
Ik zit wel te twijfelen tussen de Smartex Rain en de Sun Shower :
Welke van de 2 zouden jullie kiezen , zit er nu echt verschil in in de praktijk of komt het op hetzelfde neer

Ik neem aan dat die sunshower binnen no-time vies gerold is en z'n werk ook niet meer zo goed doet...?
Het is voor Rena alleen maar op de echt erge dagen , en alleen om haar vacht droog te houden , het moet zo min mogelijk warmte opbouwen

En dan maar hopen dat 'ie mooi past natuurlijk , ik heb vorig jaar een Rambo geprobeerd maar die zat voor geen meter , Harry's Horse ook niet , alleen de Pagony zat redelijk netjes....
Ervaringen met deze Bucas-dekentjes in vergelijking tot elkaar ?
). Ik gebruik wel de bilriemen (elastisch en bijgeleverd). Het is een dun dekentje met een lichte fleece-voering. Hij heeft hem alleen in april een paar keer opgehad (daarna werd het weer zo super, toen had ie geen deken meer nodig) maar ik ben er erg tevreden over, en Knick (mijn paard) volgens mij ook.

)
en zo'n hele natte hals vind ik maar niks. Bij sommige dekens kun je de hals ook oprollen en vastzetten of eraf halen.