Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Ik ben gek op honden, Sam ook en die vindt het ook helemaal niet erg als er een blaffend langsrent. Ik heb het nog niet meegemaakt dat er een in z'n benen probeerde te happen dus wat ie dan doet weet ik niet. Maar ik irriteer me sowieso altijd rot aan mensen die, bij een paard of niet, hun hond niet onder controle hebben. Hou 'm dan aan de lijn!

, maar niet natuurlijk als je paardje ze niet ziet zitten
. Ik ben een keer achtervolgd door 5(!!!!) witte poolhonden, ben maar gewoon in galop ervandoor gegaan en ondertussen flink tegen die beesten brullen
! Mijn verzorgpaard was al eens door die beesten 'gepakt', ze had de tandafdrukken toen in haar peesbeschermers staan!
. Citaat:Op 2001-08-06 18:52, schreef Sibold:
nu moet Sib niet zoveel hebben van honden en wil nog wel eens een knauw uitdelen!!!
YES! zon paard wil ik ook hebben![]()
Laatst heb ik een hond een ontiegelijke jets met mijn zweep verkocht, toen droop hij af. Wat ik ook wel eens doe is ineens omkeren en keihard op de hond afdraven (in de hoop dat Sib hem een knal verkoopt)
![]()
![]()
![]()
)
) en ik beloon hem dan altijd flink. Niet leuk voor de eigenaar, maar ik loop nu met een angstig paard rond omdat iemand anders niet het fatsoen had om z'n honden aan de lijn te doen.