Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en als ik 50 m² met bij mekaar gescharreld zand moet doen, dan hebben we allang dooi. Ik heb nadien lekker ook niks aan te vegen.Sanne2000 schreef:Ik strooi gewoon wat droog zand uit de paddock over de bestrating. Lekker goedkoop en weer makkelijk aan te vegen als het gedooid heeft. Dat wordt ook niet glad.

Sanne2000 schreef:Ik strooi gewoon wat droog zand uit de paddock over de bestrating. Lekker goedkoop en weer makkelijk aan te vegen als het gedooid heeft. Dat wordt ook niet glad.
. De andere stal staat open voor de ander twee ( een tinker en mini shetlander; dikke vrienden). Zout strooien had weinig zin aangezien het zo hard regent dat het toch weer weg stroomt nu. dus heb ik voor de stal wat stro uitgespreid en gaat mijn man straks na zijn werk ( half 11 ofzo) even kijken hoe het ermee staat; kan dan als het nodig is alsnog zout strooien. Ik denk dat de twee mannen zich wel redden ook al zou het glad zijn; maar voor mijn gemoedsrust ( want dat is het natuurlijk vooral he) gaat hij ff kijken straks.....