iemand ervaring met Excellent Bite Stop Spray?!?!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

caro_en_axel

iemand ervaring met Excellent Bite Stop Spray?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-10 22:47

Hallo!
Mijn shetlandhengst Willem heeft de complete mooie, volle, prachtige, lange, blonde staart van mijn haflinger eraf geknaagd! GRRRRR!!! Heb een nieuwe staart gekocht die we moeten invlechten want zo kan het echt niet! Okay, nu heb ik de excellent Bite Stop Spray gekocht, wat het meeste bittere schijnt te zijn wat er is. Er staat alleen niet op hoe en hoevaak ik het moet gebruiken. Ook googlen werkt niet.. weet iemand misschien hoeveel ik er van mag gebruiken?

3uitenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 16:29

Op je vraag kan ik geen antwoord geven, maar ik gebruikte zelf kippenspray en dat stonk ook enorm. Volgens mij kun je het best regelmatig gebruiken, als de geur er maar in blijft hangen (en dat ruik je snel genoeg!)

caro_en_axel

Re: iemand ervaring met Excellent Bite Stop Spray?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-10 18:05

precies. maar ik denk dat meer om de smaak gaat die blijft zitten. Wil er ook weer niet te veel in spuiten. Maar goed, hij is er nu al af geknaagd en ze staan even gescheiden. Als ik die nieuwe staart er in heb gevlochten ga ik het proberen!

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 21:25

Hallo :)

Ook ik kan geen antwoord op je vraag geven, maar... ik gebruik hem zelf van selecton :) En vind die echt fijn :) spuit hem op mijn dekens, omdat marnix zich nog wel eens vermaakt met dekens kapot bijten :P

Ik denk dat het even goed zal werken hoor ;)

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:22

Mijn schaapje vond het ook erg leuk om aan de staart van mijn fjord te zitten. Ik spoot 2 keer per week een beetje van dat antibijtspul op en dat was voor hem genoeg om er niet meer aan te zitten. Nu spuit ik het helemaal niet meer op en is hij er ook niet meer aan begonnen :)