Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Dani_ schreef:Sinds afgelopen weekend kan ik er ook weer over meepraten. Paard staat zo'n 80 km bij mij vandaan. Hier in de buurt blijkt het onmogelijk om je paard op een paardwaardige manier te houden, dus dan maar verder weg. Als ik weet dat mijn paard goed staat, heb ik vrede met de lange reistijd en niet meer dagelijks erheen
.
Roelke_ schreef:Ik ben benieuwd naar bokkers die hun paard ook verder weg heb gestald omdat de mogelijkheden voor vooral paard, maar ook ruiter daar gewoon beter zijn.
Hoe doen jullie dat, hoe vaak gaan jullie er naartoe? Hoe doen jullie dat met het winterse weer, zoals nu?
Is het goed te combineren met werk/school/e.d.?
Ik ben benieuwd!
Roelke_ schreef:Dus jouw paard voor door iemand verzorgd, gevoerd hooi/water, e.d.? En hoe vaak rijd je dan op en neer?
Ik vind het lastig. Ik wil mijn paard het liefst naar buiten van opkomst zon tot donker maar liever 24/7. Dat is hier in de buurt niet. Verder weg wel maar dan moet je keuzes maken. Ik red het niet om daar met regelmaat zo'n stuk te rijden ivm financien maar ook vanwege mijn oude autootje die prima is voor korte stukjes maar voor langere afstanden..
Dus het is lastig..