Mijn tante is zwanger, net 2 maand, leuk leuk leuk.
Ze heeft 3 paarden op stal Odes(v. contango), prestatiana (precious, v. Ferro) en unique een twenter(v. flemming komt uit de ferro merrie).
Mijn tante is nu nog in staat om ze te rijden (ook nog een paar wedstrijden ) maar dat gaat zo geleidelijk wel afnemen.
Nu heeft ze me gevraagd of ik 1 paard wil gaan rijden:Odes (Precious erbij is ook mogelijk maar ze dacht dat ik het dan niet zou redden met school).
Nu is het zo dat ik zelf ook al 2 pony's heb: Bonita, en een 3 jarig welsh a-tje (nog niet ingereden).
Bonita rijd ik elke dag en breng ik ook uit op wedstrijden.
Ik ben zelf 13 jaar en ga na de zomervakantie naar gymnasium2.
Vorig jaar heb ik het makkelijk gered met mijn pony's. Ik denk dat ik 1 paard er wel bij zou kunnen hebben.
Zelf heb ik wel zin in, Odes is een leuk paard, M2+9, super karakter. Ik rijd Odes nu ongeveer 1 keer in de maand (precious idem dito) en het klikt er goed.
Als ik dus instem dan krijg ik odes dus mogelijk hier opstal (niet dat dat zo'n verschil is in afstand : mijn tante is mijn buurvrouw
). Ik mag dan ook een startkaart aanvragen en wedstrijden rijden, opzich zie ik het allemaal wel zitten..!Hier de verschillende opties op een rijtje:
-het bij mijn eigen pony's houden omdat ik het anders niet red met school.
-1 paard erbij gaan rijden op de voorwaarde dat ie daar op stal blijft (i.v.m. mesten enz)
-1 paard er bij gaan rijden op de voorwaarde dat ie bij mij op stal komt (zodat ik een grotere band op kan bouwen)
-2 paarden erbij gaan rijden (in totaal dus 3) 1 bij ons op stal 1 bij mijn tante (of beide bij mijn tante laten staan)
Zijn er hier bokkers die in dezelfde situatie zitten als ik: gymn + meerdere paarden?
Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn!!
Hier een foto-tje van mijn tante met odes
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/51557/incoming/fiona!!(2).jpg[/img]
Niet dat ik zo goed plan.. ik laat altijd alles tot het einde liggen.
Maar tot nu toe is het steeds goed gegaan.
Kga nu naar 5 gymnasium.

Nee maar dat had niks met de paarden te maken, ik kon het gewoon écht niet opbrengen om lessen te volgen, die sfeer in de klas toen was ook echt het toppunt, 1/3 was dat jaar blijven zitten ofzo. Nouja leren had ik dus al helemaal niet gedaan en toen had ik het de laatste maanden maar helemaal opgegeven.
haha sorry 
!