verzorgsters

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 23:05

dat snap ik niet hoor als marianne mij meevroeg ging ik mee is veel leuker dan helpen op de manege. en als hon mijn verzorgpony was, zou ik bijna in haar stal slapen Haha!

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 23:09

ik zou zelf voor dat jonge meisje gaan. Gewoon uitleggen aan die meisjes dat ze te groot/te zwaar voor Hon worden ofzo.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 23:10

Zazoutje schreef:
ik zou zelf voor dat jonge meisje gaan. Gewoon uitleggen aan die meisjes dat ze te groot/te zwaar voor Hon worden ofzo.


maar het kleine meisjes word waarschijnlijk te zwaar Haha!

mijndario
Berichten: 1857
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: Sittard, (Munstergeleen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 23:13

stef schreef:
kleine update, de oudste is terug, de jongste kennelijk ook, maar die heb ik nog niet gezien.
De oudste had ik gemaild om te vragen of ze het leuk vond mee te gaan op show. Leek me harstikke leuk voor haar, ook gelijk als soort van bedankje zeg maar.
Krijg een mail terug: Ik help dan altijd op de manege op zaterdag, en dat vind ik leuker, jah, sorry, maar dit had ik dus echt niet verwacht en valt me heel erg tegen


Dit zou mij ook erg tegenvallen! Boos!
Jij wilt ze graag een plezier doen, mee op show, harstikke leuk, tutten, showen en het resultaat enzow.
Krijg je dit te horen Boos! Als ze dit niet leuk genoeg vinden Verward
Lijkt mij heel leuk namelijk. Maar ze hebben dus niks voor Hon over?!
Ik zou eens kijken hoe het gaat met dat meisje van 5/6.
Klinkt leuk! Knipoog

mijndario
Berichten: 1857
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: Sittard, (Munstergeleen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 23:14

madelien schreef:
dat snap ik niet hoor als marianne mij meevroeg ging ik mee is veel leuker dan helpen op de manege. en als hon mijn verzorgpony was, zou ik bijna in haar stal slapen Haha!


Inderdaad! Knipoog Haha!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 23:16

Zazoutje schreef:
ik zou zelf voor dat jonge meisje gaan. Gewoon uitleggen aan die meisjes dat ze te groot/te zwaar voor Hon worden ofzo.
oei ik snapte het geloof ik verkeerd,je bedoelde dat kleine meisje wat hon nog niet verzorgde?
ik dacht dat kleine meisje wat hon wel al verzorgde (pff ingewikkeld Haha! )

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 23:28

Ik zou ook heel anders om gaan met mijn verzorgpony (als ik die zou hebben dan Huilen ) ook lekker knuffelen en tutten en zou het ook heel erg vinden als je evrzorgpony verkocht werd en dat ze dat niet erg vinden Scheve mond ik zou ook eens met hun gaan praten en vragen of ze er nog wel echt zin in hebben.Zo niet zou ik voor het meisje met haar moeder kiezen.
suc-6 OK dan!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 23:36

ik vond het zo erg toen mijn toen nog verzorgpony weg moest,dat mijn ouders haar gekocht hebben,en ik dus nou gelukkige eigenaar ben Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 11:53

Een Shet kan een behoorlijk gewicht dragen, maar als de meisjes zich niet helemaal 'geven'voor Hon zal ik toch eens met ze praten en kijken of dat andere meisje missch wat is.

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 14:38

ik zou het kleine meisje doen die andere meiden komen misschien binnekort met school in tijd nood en dat kleine meisje kan dan nog zeker 6 jaar met je shet doen.. je pony hoeft dan niet aan een heleboel mensen te hechten en dat is voor je pony ook leuker want als iemand een pony uit de wie komt halen heef tje shet weer iets van ojee komen ze weer voor mij (als je shet dan met meerder poy`s op de wei komt) maarja je moet zelf weten wat jij denkt dat het beste is voor je shet..