ik zag deze website en heb me snel geregistreerd!

Voor mijn vriendin stel ik deze vraag: wat zouden jullie betalen voor deze stalling?
-centraal gelegen in zuid-holland
-de paarden staan aan huis en er wordt dus goed op ze gelet
-ze staan in de zomer dag en nacht buiten. Overdag mogen ze een aantal uur (afhankelijk van het paard zelf) op de wei en verder in de paddock. In de winter staan ze overdag in de paddock en in de nacht in een ruime stal (zeker zo 15m2 per stal!!!) waar ze veel contact kunnen hebben met elkaar. Bij de paddock (en de wei) is geen schuilstal ofzo maar wel wat beschutting. Als het eventueel nodig zou zijn voor bijvoorbeeld een blessure of ziekte kan het paard wel op stal staan en bij heel slecht weer staan ze ook ’s zomers in de nacht op stal.
-ze krijgen 2 keer op een dag hooi door middel van hooibakken hebben ze eigenlijk de hele dag door te eten. Ook krijgen ze 1 keer op een dag een combinatie van brok en muesli. Ze hebben altijd water tot hun beschikking en ook een liksteen
-er is een goed gedraineerde buitenbak en wat springmateriaal aanwezig
-ze staan in de stal op vlas
-ze worden 3 keer per week uitgemest (de stal in de winter en de wei in de zomer en het hele jaar door de paddock) verder wordt het mesten verdeeld over de mensen die hun paard hier zetten (er is plek voor 2 mensen, dus ongeveer 2 mestbeurten per week dan is het ook 1 voerbeurt daarvoor of daarna). Er wordt ook 1 keer in de week opgestrooid met vlas (1 pak)
-het is inclusief ontwormen
een bos met vele ruiterpaden is op nog geen kwartiertje paardrijden en ook worden er op meerdere plaatsen in minder dan een halfuur met de trailer vaak wedstrijden georganiseerd
met vriendelijke groetjes!