Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Quellian schreef:Ik vnd dat de paarden die nog helemaal blanco zijn en niet weten wat mensen zijn, hele eerlijke dieren zijn. Je kunt ze helemaal naar je hand zetten. Echt top!
, dus in eerste instantie zou een natuurgebied niet bij me opgekomen zijn. Maar Quellian is zo'n vriendelijk beest!
Ik weet gewoon dat er een super karakter in zit en ben dus ook niet bang dat het niet goed gaat aflopen. Ze kan ook wel een aantal dingen, zoals stilstaan, om, voetje, vaststaan, buiten lopen (kent tractors, vrachtwagens, motors, alles). Heb het er met veel mensen over gehad en die beweren dat paarden dingen niet zo snel meer vergeten
Natuurlijk zal ze me gaan uitproberen als ze over 2 jaar terugkomt. We moeten dan gewoon weer rustig opbouwen. Half jaartje tuttelen en als ze 3,5 is een keer gaan beginnen met inrijden. Kan ik in de komende 2 jaar gaan kijken wat ik met mijn Paffie kan bereiken. Heeft allemaal niet zo'n haast.
Iedereen heeft natuurlijk het best voor met zijn paardje en ik heb het gevoel dat dit echt perfect is voor der. Voel me er echt goed onder!