In zo'n box past misschien NET mijn dikste winterdeken maar ook niet echt. Thuis mijn dekens allemaal bewaren worden mijn ouders niet blij van... Mijn kleine zadelkast puilt al helemaal uit (heb constant ruzie met mijn zadel & hoofdstellen), en ondertussen is de ruimte rondom mijn kastjes ookal in beslag genomen door teveel spul
Mijn vraag; wat gebruiken jullie om je lading winterdekens in op te bergen?? Ik zit te denken aan zo'n kussenbak voor tuinkussens, hier zitten echter wel ook wat gaten aan de onderkant voor ventilatie, en het laatste wat ik in mijn dekens wil hebben zijn muizen die een lekker warm bedje zoeken...
Een hele grote (staande) zadelkast erbij is eigenlijk geen ruimte meer voor... Hoe berg jij je deken verzameling op?
)
Alleen opletten dat niemand er afval ingooit, maar als je dat erop zet gaat het prima

DIe vaccuum zakken zijn ook handig, blijven de dekens daar niet plat mee uiteindelijk? Op die manier zou ik ze in een kleinere ton/bak kunnen bewaren, denk dat dat wel het proberen waard is!