Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
caroline_max schreef:En het zijn jouw eigen paarden ( niet verzorgpaarden?), en ze staan op jouw weide? dan zou ik zeker de politie inschakelen als er in jouw weide gebouwd wordt. Misschien is deze man in de war/dementerend o.i.d. en beseft hij niet helemaal wat hij aan het doen is?
pubelia schreef:Je moet iemand die op jou grond is geweest, 2 keer waarschuwen, en bij de derde keer kan je er pas mee naar de politie. Zet er een bordje verboden toegang voor onbevoegde met artikel erbij. En neem een foto toestel mee, zodat als je hem weer betrapt foto's te maken. Je kan inderdaad de politie waarschuwen. Maar meer kan je er nu nog niet mee doen.
pubelia schreef:Je moet iemand die op jou grond is geweest, 2 keer waarschuwen, en bij de derde keer kan je er pas mee naar de politie. Zet er een bordje verboden toegang voor onbevoegde met artikel erbij. En neem een foto toestel mee, zodat als je hem weer betrapt foto's te maken. Je kan inderdaad de politie waarschuwen. Maar meer kan je er nu nog niet mee doen.
zodiacje schreef:Woont er iemand in de buurt die zicht heeft op de weide?
Dan kan je die vragen om jou te bellen als die man er is.
Dan kan je er snel heen met je vader of vriend en eens een gesprek aangaan met die man over wat ie nu denkt te gaan doen.
Gewoon heel normaal. Dan weet je in ieder geval wat ie van plan is en waar je aan toe bent. Dan kan je naar aanleiding daarvan indien nodig stappen ondernemen.
Wel echt een vreemd verhaal zeg!!
Is die man misschien van die organisatie?
zodiacje schreef:Je vorderd de man dan weg te gaan. Je doet dat vorderen dan wel in het bijzijn van
politie zodat zij hem eventueel aan kunnen houden. Anders kunnen ze er nog steeds even weinig mee.
Ik zou trouwens dan ook die organisatie, van wie het land is, in kennis stellen van de vreemde praktijken van de man.
pubelia schreef:zodiacje schreef:Je vorderd de man dan weg te gaan. Je doet dat vorderen dan wel in het bijzijn van
politie zodat zij hem eventueel aan kunnen houden. Anders kunnen ze er nog steeds even weinig mee.
Ik zou trouwens dan ook die organisatie, van wie het land is, in kennis stellen van de vreemde praktijken van de man.
Ik heb het zelf mee gemaakt, en heb de politie gebeld. Waren kinderen voor de tweede keer op mijn wei. Maar ze kwamen echt niet hoor...
justhorses schreef:Ik heb een keer de poltie gebeld voor mijn paard ( is jaren geleden paard was 30 ) en stond met 2 andere in de wei zonder toezicht
Ik vond condooms met bloed eraan en sperma erin in de wei
Ook bij alle paarden gekeken en waren bij de bips en vagina(alle merrie's)
droog en scheuren met een heel klein beetje gedroogd bloed
Ik natuurlijk politie gebeld ik wist dat ze wel eens voorbij komen en gevraagd of ze kunnen uitstappen en even met lampje konden schijnen
Nou ik werd uitgelachen daar besteden wij onze tijd niet aan mevrouw!
( toen was zelfs sex met dieren nog geen eens verboden !!!!!!) dus ze deden er niks aan Ik was woedend!!!!!
Ik denk misschien als ik zo bij jou hoor dat je misschien te maken hebt met een oudere man die verward is en omdat hij al zolang die paarden wortels geeft een soort voorstelling heeft gemaakt dat het in daad werkelijk zijn paarden zijn en dit dus ook echt denkt!
Soort schisofreen ( hoe schrijf je dat?) misschien zit ik er HELEMAAL naast !
Maar mocht dit zo zijn pas op hij kan zo in een keer omslaan en jou als een gevaar zien !
veel succes
corime schreef:justhorses schreef:Ik heb een keer de poltie gebeld voor mijn paard ( is jaren geleden paard was 30 ) en stond met 2 andere in de wei zonder toezicht
Ik vond condooms met bloed eraan en sperma erin in de wei
Ook bij alle paarden gekeken en waren bij de bips en vagina(alle merrie's)
droog en scheuren met een heel klein beetje gedroogd bloed
Ik natuurlijk politie gebeld ik wist dat ze wel eens voorbij komen en gevraagd of ze kunnen uitstappen en even met lampje konden schijnen
Nou ik werd uitgelachen daar besteden wij onze tijd niet aan mevrouw!
( toen was zelfs sex met dieren nog geen eens verboden !!!!!!) dus ze deden er niks aan Ik was woedend!!!!!
Ik denk misschien als ik zo bij jou hoor dat je misschien te maken hebt met een oudere man die verward is en omdat hij al zolang die paarden wortels geeft een soort voorstelling heeft gemaakt dat het in daad werkelijk zijn paarden zijn en dit dus ook echt denkt!
Soort schisofreen ( hoe schrijf je dat?) misschien zit ik er HELEMAAL naast !
Maar mocht dit zo zijn pas op hij kan zo in een keer omslaan en jou als een gevaar zien !
veel succes
How seg verschrikkelijk wat je paarden hebben meegemaakt dan! Dit heb ik nog nooit gehoord!
@TS : ik zou ook nog 1x waarschuwen samen met mijn vader erbij en bij volgende keren toch de politie erbij halen.