We willen zo een stalen constructie gebruiken, zodat als je geen binnenmuren nog niet hebt, je gewoon een grote loods hebt, zonder zolder, dus dat je tot de nok kan kijken.
Nu, voor die binnenmuren zouden we iets 'speciaal' willen.
We zouden in het midden van de stal een gangpad willen, en links en rechts stallen. Dus gewoon standaard simpel.
Maar die muren tussen de stallen in, die zouden we willen kunnen wegnemen, of verplaatsen. Zodat je bijvoorbeeld 4 kleinere stalletjes kan maken (als je ponytjes hebt), of 1 grote en 2 kleinere (1 veulenstal, en 2 ponystallen), of 3 gewone stallen (gewone paardjes), of juist 1 gigantische stal. Zodat je in de winter als de pony's niet veel buiten komen, ze toch gezellig sociaal bij elkaar kunnen staan.
Een tekeningetje om beeld te geven:
De gekleurde lijntjes zijn dus de tussenschotten die je op verschillende plaatsen (of juist nergens) zou moeten kunnen zetten. Dikke zwarte lijnen, ingang.

Denk ook aan mesten van stallen: de tussenschotten er tussenuit halen, met klein tractortje met frontlader stallen leegduwen.
Nu bestaat er zo een systeem van verplaatsbare tussenschotten. Of heeft er iemand een idee hoe je zoiets zou kunnen doen?
Heb al vanalles bedacht, maar niets waarvan ik denk, hmm, dat is het juiste plan.
(Ik weet dat een aantal jaar nog lang is, maar ik denk graag over zulke ideetjes na. En als je nu al denkt van 'dat is het perfecte idee', en je vertelt dat in de loop van de jaren aan anderen, dan blijft iedereen toch met bemerkingen komen, waar je anders niet aan zou gedacht hebben.)