Ik heb een pak dubbelfris op stal staan omdat ik altijd zn dorst heb na het rijden. en als ik dan wat drink komt mijn paardje altijd heel nieuwsgierig kijken wat er in het pak zit en probeert het altijd op te eten. Nu heeft hij een klein muurtje aan de zijkant van zijn stal en daar doe ik dan wel is wat dubbelfris op. Dit likt hij dan echt op alsof hij verder niks anders krijgt. :}
Ook houd hij erg veel van wicky + energie .
Is dit erg voor een paard?
xx'
Werecat
Een keertje is geen ramp. Energie zou ik inderdaad geen succes vinden. Wicky of een keertje appelsap kan niet zoveel kwaad. Niet te vaak, zit veel suikers in.
Whaha zonder joppiesaus niet willen geniaal hahahahah
De mijne houdt van siroop
skyline
Geplaatst: 16-11-10 22:12
ik geef mijne wel eens dubbelfriss minderzoet en bier ,
Blackflag
Geplaatst: 16-11-10 22:12
Haha wat grappig. Mijn verzorgpaard eet ook alles wat los en vast zit. Laatst ook een blikje energie en had t ook nog op film staan. Was bezig met t statief en draaide me 1 tel om, drukte op de camera draaide weer terug en tada:
Ze heeft ook ooit mijn verjaardagstaart opgegeten haha! Toen liep ze los rond en de keuken deur stond open, wij waren bij de bak en op de terug weg vonden we Safari met een mond vol kersentaart.
Mijn pony is dol op warme chocomel. Dat haal ik vaak in de winter uit de automaat op stal. Één keer stond ik voor haar stal en had ze binnen no time het bekertje te pakken, ik stond niet op te letten. Lekker dat ze het vond, ze stond helemaal te smakken. Sindsdien doe ik af en toe een beetje chocomel in d'r voerbak en die likt ze dan helemaal uit. Maar ik heb in de 9 jaar dat ik haar heb werkelijk nog geen één keer meegemaakt dat ze iets niet lekker vond. Zo had ze ook een keer m'n broodje kroket te pakken toen ik wederom weer niet op stond te letten én ze lust macaroni.
Hier krijgen de paarden altijd het restje van mijn drinken. Meestal Extran of inderdaad sap. Kunnen ook keurig door een rietje drinken met een beetje knijp hulp van mezelf.
Mijn drinkt koffie En als ik blikje red bull laat vallen word daar ook heerlijk van gesmult!
IrisKris
Geplaatst: 17-11-10 13:43
Volgens mij lusten ze alles! De pony van mij dronk regelmatig uit een rietje toen ik nog deed ringrijden.. Ze is gek op energiedrank maar krijgt het echt niet meer! Ze werd er serieus drukker van (gaf haar niet veel hoor!)
Toevallig heeft er hier heen vanmorgen een hele zak worstenbrood op. Ik was de zak ineens kwijt en wilde manlief al op zijn donder gaan geven toen ik de plastic zak in zijn stal zag liggen. Maar normaal gesproken krijgen ze hier echt niet zulke dingen!
mar_fay
Geplaatst: 17-11-10 17:22
mijn oude pony kon zo'n flesje limonade (schroefdop) optillen met z'n mond/lippen en ging dan helemaal met z'n hoofd achterover om het leeg te drinken... die van mij nu houd ook van limonade .. we gebruiken het wel 'ns als ie een cross heeft gehad en niet wilt drinken; beetje appelsap door het water heen stukjes sinaasappel-met schil ook!- en banaan -zonder schil- zijn ook niet te versmaden