Mijn paard (oudje 28 jaar) staat samen met nog een paardje dag en nacht in de zand paddock met schuilstal.
Hij stond tot voor kort altijd overdag in de paddock en s'nachts op stal, maar sinds korte tijd kan hij in zijn stal niet meer overeind komen als hij gelegen heeft.
In overleg met de dierenarts leek het hem verstandig om hem voortaan dag en nacht in de paddock te laten staan.
In het zand heeft hij goede grip en kan hij zelfstandig opstaan, echt super top.
De paddock is ruim 25 x 10 meter met drainage eronder welke super goed werkt.
Alleen met het weer zoals vandaag veranderd de paddock helaas ook tijdelijk in een ondiep zwembad

Nu ben ik alleen bang voor de winter als het gaat vriezen. Het zand zal dan zeker ook bevriezen en de paddock zal dan hard en glad worden. Nu ben ik aan het kijken of ik een goede oplossing kan vinden om de paddock met vorst ook goed te houden.
Met mijn zoektocht op internet kwam ik All weather Tuft tegen. Op het eerste oog lijkt het wel wat, maar heb geen idee of het ook goed zal werken in een paddock.
Graag zou ik jullie ervaringen met All weather tuft willen horen en als iemand nog andere ideeen heeft hoor ik dat heel graag.