Hij staat in een kudde met nu 3 andere ruinen, op een paddock met hooiruif.
Onze groep is de enige die niet de mest doen opruimen, de andere 3 eigenaren willen dat niet, dus is het nu al een grote glibberige modderpoel met mest

Mijn pony heeft altijd snel mok, nu hij daar 3 maanden staat heeft hij sinds 5 weken weer mok, sinds het weer natter en viezer word.
Ik smeer het nu dagelijks s'morgens en sávonds in, maar dat is voor mij bijna niet te doen om iedere ochtend erheen te gaan samen met mijn 2,5 jarige zoontje maar als ik het niet doe gaat hij kreupel lopen doordat het zo'n vieze modderboel is, daar komt bij dat de rotstraal in zijn linkerachterhoef weer veel erger is geworden ook mede door de modder en mest in die paddock want dit had hij voorheen niet zo erg.
Ik behandel ook dit 3 a 4 x pw met hyposol of was het met betadine.
Nu is er nog een andere ruinen kudde, die hebben een winterwei die hoger lig ten dus droger is, ook doen die 3 eigenaren wel de mest verwijderen en dus minder bacterieen en minder modder doordat die wei hoger ligt.
Wat zouden jullie doen, vragen of hij naar die andere groep mag, ondanks dat hij het naar zijn zin heeft nu in deze groep?
Want een andere groep gaat hoe dan ook weer stress geven lijkt me, en aangezien hij net is verhuisd, wat denken jullie?