lieve pappie wil je dit ff lezen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 12:27

Geef haar eerst maar een My Little Pony.....de rest komt later......HOOP DOET LEVEN!!!!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 12:46

[PP] schamen

Zie hier de rijervaring... Zou dit genoeg zijn voor een eigen pony? Verward

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 12:55

Cassidy schreef:
En als je er eentje hebt, dan wil je er twee, en als je er twee hebt wil je er drie...Haha!

En als het de pony of het paard niet is wat bovenaan de lijst staat is het wel de trailer, of de boerderij met voldoende land om je paardje aan huis te houden enz.

Er is altijd wel wat te wensen....


Nou aan 1 heb ik meer dan voldoende hoor Schijnheilig

Yep... het paard is er al lang maar nu wil ik mijn E rijbewijs en dan een trailer en een auto die een trailer kan trekken. Elke keer denk ik weer.. nu heb ik alles voor mijn paard en helaas het houdt nooit op Of beter gezegd.. er blijft altijd wat te wensen/dromen over Ja een boerderij met land is ook niet verkeerd trouwens Haha! Nog iets op mijn verlanglijstje *LOL*

Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 13:07

HeleennAnton schreef:
Nog steeds niet gelukt?
Bij mij duurde het een jaar of 5 voordat ik mijn ouders om had gepraat Vriendjes zijn? .


Ik heb ze na 10 jaar NOG niet omgepraat!!!
Maar gelukkig heeft rein beloofd dat ik Knilles KRIJG als hij "m niet meer hoeft" Bloos ) Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 13:25

Ik blijf er bij dat alle reacties in de trant van "eerst maar eens een my little pony" gewoon eigen onverwerkte frustraties zijn. Gun een ander eens wat zeg! Kom op pappa Q., laat eens iets van u horen? Want ik word nu wel nieuwsgierig Haha!

Toen ik 12 was gingen wij ergens in Limburg een pony kijken. Zo'n typisch Limburgs boertje tegen mijn ouders "Ge ken ze moar beter een peerd geve, dan witte gij tenminste woar as ze zitte!"
10 jaar later: geen drank, geen sigaretten, geen drugs, geen foute vriendjes... Knipoog

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 14:20

Zep schreef:
Ge ken ze moar beter een peerd geve, dan witte gij tenminste woar as ze zitte!"
10 jaar later: geen drank, geen sigaretten, geen drugs, geen foute vriendjes... Knipoog
"

Ik ken dit.. Zelf geen eigen paard gehad op jonge leeftijd wel veel eigen paarden voor andere gereden.. Tot ik 18 was..
Ze wisten altijd waar ik was.. Op de Manege !! OK dan!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 15:07

En wat nog meer niet Zep? Tong uitsteken
Mijn ouders moesten er echt niet aan, iedereen zei ook: 'als je ze een paard geeft weet je nu al wie straks de stallen uitmest'. Bij tijd en wijle is het idd zo dat zij uitmesten, maar nu bijv doen ik en mijn zusje alles en rijdt papá af en toe ook eens. Wiens kont is nu in welke boter gebraaien?
Verder heb ik overigens helemaal geen leven, maar ik heb tenminste een paard.

Koortje: wat heeft rijervaring met een paard/pony te maken? Het gaat om inzet, liefde en nog meer van dat soort dingen. Rijervaring komt op de allerlaatste plaats. Mijn zusje wilde ook altijd op paardrijden maar mocht niet van de manege. Hier thuis ging ze dan op de paarden 'rijden' en toen ze 8 was mocht ze eindelijk op de manege rijden. Zij had dus al paarden voordat ze kon rijden en mijn ouders dachten er zelfs over om een leuke pony in de lege stal te zetten voordat ze op de manege zat. Puur en alleen omdat dat kind de godganse dag rond de stallen hing en met het shetje speelde (was niet van ons). Ze wilden haar iets van haar eigen maat geven, want zo'n KWPNer van 1.70 is niets voor een meisje van 5 toch? En dat terwijl ze nog steeds niks van paarden moesten hebben eigenlijk...

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 15:14

ik vind ook dat rijervaring niet het belangrijskte is.... liefde en aandacht is veel beter en dat leer je het beste in de praktijk *LOL*

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 16:12

ga eerst maar een paardje verzorgen hoor rosa en als je papa hem dan erug lief vind en ziet dat je goed je best doen en je paard goed kan verzorgan mag je mishcien wle een eigen na 5 jaar verzorgenheb ik nu eindelijk mijn eigen ahahah

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 16:30

ja rosa is een verzorgpaardje anders niet voor jou?
of heb je papa inmiddels al overgehaald....

Charaz

Berichten: 24294
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 17:20

en ik heb na 8 jaar manegelessen 2 pony's dus er is nog altijd hoop hoor rosa

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 17:59

Haha wat schattig! Dit doet mij echt denken aan mijn (vele) smeek bedes van vroeger aan mijn ouders. Laatst vonden we nog zo'n briefje, smakelijk hebben we er om gelachen. Ik elke verjaardag toch wel een beeetje nieuwsgierig of het dat jaar dan toch waar zou worden? Gelukkig waren mijn ouders zo verstandig niet gelijk maar 1 aan te schaffen en achteraf met de ellende te zitten omdat ik (en zij ook) er helemaal geen verstand van hadden..

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 20:23

Zep schreef:
Toen ik 12 was gingen wij ergens in Limburg een pony kijken. Zo'n typisch Limburgs boertje tegen mijn ouders "Ge ken ze moar beter een peerd geve, dan witte gij tenminste woar as ze zitte!"
10 jaar later: geen drank, geen sigaretten, geen drugs, geen foute vriendjes... Knipoog


ik rook niet, drink niet, pak geen drugs en heb gewoon geen vriendjes dus ook geen foute Knipoog Haha! , maar nog steeds geen paard!!! en ik heb veel liever een paard dan al die dingen. want al die dingen zijn geen aanvulling op mijn leven, maar een paard wel! Lachen

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 01:04

Op zoek gaan naar een verzorgpony en laten zien dat je wel voor een eigen pony kunt zorgen. Dus ook gaan met regen, ijzel, wind sneeuw enz. En doorzetten, niet na een paar maanden de moed al opgeven.

Vooral heel lief zijn voor je Papa en Mama en hun elke keer aan het hoofd zeuren tot ze er gek van worden.