hallo bij ons paard zijn zijn manen nog al kort en we willen graag dat het sneller gaat groeien. nou heb ik gelezen dat er een spul bestaat waardoor de manen sneller gaan groeien. main tail grow. ik was benieuwd waar je dat kunt kopen en hoe duur dat is. en helpt het ook echt? ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Het enige wat je kunt doen om de manen enigzinds wat meer te laten groeien is vitamine B bijgeven. Voor de rest zou ik de supplementen of smeersels niet gaan proberen want het werkt echt niet hoor. Misschien tussen je oren dat je denkt dat het harder groeit maar anders echt niet.
Is dat van cowboy magic? Want volgens mij staat dat ook op mijn fles.
Het gaat echt niet sneller groeien het ontklit wel super dus door die mindere klitten kan je er wel minder haren uit. Maar groeien doet het er niet van.
Voedings supplementen zou ik hier niet voor gaan gebruiken.
wuchun
Geplaatst: 09-11-10 07:12
Het gaat echt niet sneller groeien het ontklit wel super dus door die mindere klitten kam je er wel minder haren uit. Maar groeien doet het er niet van.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 09-11-10 18:58, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Spam uit het bericht verwijderd.
Als je het wilt laten groeien moet je wonderolie erop smeren... Enige (gezonde) product dat haargroei stimuleert. (Je kunt er ook allerhande hormonencreme's op smeren maar dat zou ik niet doen )
Je hebt het over shapley's MTG, verkrijgbaar o.a. bij UHG shop. Ik heb het getest en het werkt echt. Verwacht geen wonderen, maar het haar groeit echt sneller.