Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Dat vind ik wel degelijk anders dan je paard bij een pensionstal neerzetten. 

We hebben bij het huis 2 appartementen (1 vleugel van de boerderij) waarvan ik me kan voorstellen dat we er 1 ooit gaan verhuren aan iemand die haar paard mee wil nemen.                                                         

Ooit hopen mijn vriend en ik een boerderij in de omgeving te vinden wat betaalbaar is, maar dat zal er denk ik niet zo snel van komen met die prijzen hier in de buurt  

niet mij huis,nog altijd van mij ouders 
 Maar ik denk dat je maar net geluk moet hebben,met een weitje achterom waar je een leuk stalletje kan maken ect. 

ElCamino schreef:We hebben wel de paarden aan huis, wonen in een vrijstaande woonboerderij met een dubbele garage met daaraan 2 stallen in Zwartebroek.
Redelijk landelijk maar toch in de randstad....tja, kost wel geld..
Althans de hypotheek en zo, maar ik bespaar op de paarden, de pensionstal waar ik stond kostte me €300 in de maand voor 1 paard
Maar nu heb ik 2 paarden aan huis, hooi van eigen wei, lopen 24/7 buiten en de kosten zijn beduidend minder...