fourage winkel beginnen Noordholland zuid

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LOCA

fourage winkel beginnen Noordholland zuid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-10 18:31

Graag wil ik inventariseren of er behoefte is aan een winkel (a la horse wellness) waarbij mensen uit de regio (haarlem en omstreken) voer kunnen afhalen danwel laten bezorgen in de regio tot ongeveer 50 km rond Haarlem /Amsterdam.

Ik heb begrepen dat de producten van horsewellness erg populair waren en we zouden dan ook zo een beetje die producten willen aanhouden dit gecombineerd met een webshop (waarvan de producten wél worden bezorgd)

Daarbij willen we tevens 100% natuurlijk hondenvoer gaan verkopen van Carnibest.

denken jullie dat hier voldoende vraag naar zou zijn? en welke producten zouden julie naast Marstall het liefste zien?

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:35

als je muesli gaat verkopen die absoluut suiker vrij is dus soort van dieet muesli dan wordt ik je 1e klant ;)

LOCA

Re: fourage winkel beginnen Noordholland zuid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-10 18:37

De insteek is inderdaad om voer te gaanverkopen wat écht goed is voor paarden, zonder de gebruikelijk poespas, het probleem waar ik zelf altijd tegenaan loop is dat overal wel rotzooi in zit en je voor goede roducten dus bij 5 verschillende adressen je voer kunt halen. De bedoeling is dus om hoogwaardig en zo natuurlijk mogelijk paarden en hondenvoer te gaan verkopen.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 19:12

en dat is nou precies waar ik naar opzoek ben.
wil je me op de hoogte houden als alles doorgaat ?

madelein

Re: fourage winkel beginnen Noordholland zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 14:27

Ik ben ook fan van marstall, maar is moeilijk te krijgen hier. Ik zou dus ook blij met jullie zijn!