Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Als ik dan haar bestraffend toespreek, draait ze zich om en loopt met een zeer typische uitdrukking de stal weer in. Ik zou zweren dat ze lacht op dat moment!
als de hoefsmid bezig is, mag ze toch niet ff weglopen omdat ze er geen in heeft? ik zou ze er dus wel gewend aan maken. 
) , Chriss denkt dan, bekijk het maar, vind wel een plekje waar ik nog wat kan gaan eten
.SharirBobby schreef:op een afgesloten terrein kan je dat best doen.
ik de wei heb ik sharir ook zo vaak los staan als ik met hem bezig ben.
maar op niet afgesloten terrein doe ik dat niet meer hoor.
hij liep namelijk ook nóóit weg als ik na het opzadelen even het halster weglegde. en toen, na jaren braaf te zijn blijven staan, ging hij opeens een keer aan de wandel.
sharir schreef:hihihi hij deed het ook toen melodie ontsnapt was. hiihihih
)
) stallen complex door waggelen. Ze blijft eigenlijk altijd wel staan, maar soms loopt ze stapje voor stapje, heel onopvallend (denkt ze) richting voer. Maar even nee zeggen, en terug. En ze staat weer op de plaats. Buiten poetsen deed ik toen ze drachtig was ook altijdj los. Ook met het afspuiten, stond ze gewoon los. Maar nu met dat krijsende veulen in stal, en de verbouwing op het erf, staat ze gewoon vast, anders vliegt ze gelijk richting stal.