Ik doe het wel eens maar het werkt niet zo goed. Een paard kan er wel een allergische reactie op krijgen. Dus ik zou gewoon paarden Anti-klit gebruiken.
Tigra_
Geplaatst: 28-10-10 23:53
Het kan ligt eraan wat je wil gebruiken. Een allergische reactie kan maar dan alleen als je het op de huid spuit zolang je dat niet doet en alleen op de manen of staart kunnen ze daar geen allergische reactie op krijgen. Zelf gebuik ik wel spul voor manen en staart wat eigelijk bedoeld is voor mensen maar dat is omdat het toch heel veel beter werkt als de normale anti-klit voor zowel mens en paard.
Ik doe na het wassen van de staart en manen cremespoeling voor mensen erin. Even inlaten werken en weer uitspoelen. Anti-klit spray zou ik wel die voor paarden gebruiken, die werkt gewoon veel beter
Je kan gewoon die van mensen gebruiken hoor. Het werkt iets minder, maar heeft alsnog effect.
Carbus
Geplaatst: 29-10-10 15:31
Inderdaad je kunt het gewoon gebruiken, ik vind persoonlijk zelf de anti-klikt zelf makkelijker
Marian01
Geplaatst: 29-10-10 15:41
Wassen doe ik altijd: staartwortel met betadine shampoo, en de rest babyshampoo. Dan Anti-klit spray voor paarden en je hebt superzachte volle staart. (ik wil ook nog wel eens met groene biotex wassen, maar wel wegblijven van de staartwortel, schijnt nogal agressief spulletje te zijn....en altijd goed uitspoelen. Maar staartje straalt je tegemoet zo wit )