Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fjordnina schreef:Het buiten staan is niet erg, het alleen staan wel.
Dat er geen pony bij kan omdat haar eten afgepakt wordt is gel*l. Zorg voor 24/7 ruwvoer en voer de brokken buiten het hek.
Ik heb er hier 3 staan die altijd wat extra's krijgen. Alle 3 aan een ander hek en je lost het probleem op.
Goed het kost wat tijd, maar alles bij elkaar verzorg ik de paarden (indien nodig) binnen een half uur per dag.
miepietjuh schreef:fjordnina schreef:Het buiten staan is niet erg, het alleen staan wel.
Dat er geen pony bij kan omdat haar eten afgepakt wordt is gel*l. Zorg voor 24/7 ruwvoer en voer de brokken buiten het hek.
Ik heb er hier 3 staan die altijd wat extra's krijgen. Alle 3 aan een ander hek en je lost het probleem op.
Goed het kost wat tijd, maar alles bij elkaar verzorg ik de paarden (indien nodig) binnen een half uur per dag.
SERIEUS mijn pony heeft 1 jaar bij 3 andere pony's gelopen, en inderdaad zoals jullie zeggen hoopjes gemaakt,, mijn pony is alleen heel teruggetrokken en als de andere aan het eten waren ging zij in een hoekje staan.
Aan het eind van het jaar was ze heel erg dun, daarom heb ik haar apart gezet!
ze kan wel gewoon met haar neus bij de shetlander..
fjordnina schreef:Het buiten staan is niet erg, het alleen staan wel.