Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Annemeik schreef:Ik kon met de zoekfunctie niet zo snel een vergelijkbare situatie vinden, dus ik vraag het zo even:
Wat zouden jullie betalen de volgende stalling:
Buitenstal met dagelijks weidegang (ook in de winter), 2 paarden in totaal (dus 1 eigen, 1 pension), geen bak, wel uitrijmogelijkheden en op de Veluwe. Alles wordt gedaan, voeren, mesten etc.
Lolacabana schreef:Zo'n € 100,00 per paard.
Afhankelijk van andere voorzieningen: zadelkast, poetsplaats, solarium e.d. meer tot maximaal € 140,00.
joyce B schreef:Lolacabana schreef:Zo'n € 100,00 per paard.
Afhankelijk van andere voorzieningen: zadelkast, poetsplaats, solarium e.d. meer tot maximaal € 140,00.
Kun je daar in Soest iets voor vinden?
100 euro is vrij krap inclusief voer en strooisel. Zeker als het ergens ingekocht moet worden.
Bij stalling met strooisel en voer en vol pension, kun je al snel rekenen op 120 euro of meer. De veluwe is niet een goedkope regio, dus best kans dat je daar 150 euro of meer moet betalen, al zal er meestal wel een buitenbak bij zijn.
Annemeik schreef:Ik kon met de zoekfunctie niet zo snel een vergelijkbare situatie vinden, dus ik vraag het zo even:
Wat zouden jullie betalen de volgende stalling:
Buitenstal met dagelijks weidegang (ook in de winter), 2 paarden in totaal (dus 1 eigen, 1 pension), geen bak, wel uitrijmogelijkheden en op de Veluwe. Alles wordt gedaan, voeren, mesten etc.