Ik heb veel veulens gefokt,maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Nou moet ik zeggen dat ik nooit een moederloos veulen heb gehad.
Maar hier het probleem.mijn veulen was 6 weken oud, toen ging haar moeder dood.ik heb haar melk gegeven,maar dat moest ze niet.Ik heb haar veulenkorrel gegeven en dat ging er wel in.Maar per voerbeurt 1 halve kilo.ze had honger dus ik gaf haar 1 kilo per voerbeurt.Ik voer 3 x per dag.Ook toen had ze nog honger, dus ik gaf haar uiteindelijk per voerbeurt 1 kilo veulenkorrel en 1 kilo kruidenmusly dus 6 kilo per dag.en natuurlijk hooi.Daar werd ze nogal erg druk van,dus nu geef ik haar per voerbeurt half korrel en half musly en 2 scheppen gewelde pulp, maar ze barst van de honger.Ze is nu 4 maanden oud.ze ziet er wel super uit.Maar ze heeft zo honger.Ik weet niet meer wat ik er mee moet.Heeft er iemand een tip?????Voor deze ongelofelijke vreetschuur???

. Paarden gaan hem uitstoten omdat hij zich te weinig als paard gedraagt en hijzelf zal erg bang worden van andere paarden. Ik heb zo ooit een pony meegemaakt en die was zo goed als onhandelbaar in groep. Als een paard hem op 2 meter naderde ging hij ervandoor.