, Onze lieve D-pony....(zwarte/donkerbruine ruin, inmiddels 19 jaar met een klein wit snebje boven zijn neus) geb.datum: 10 mei 1984, type New Forest)
We hebben hem ruim 3 jaar geleden gekocht en die mensen hebben hem weer van een handelaar gekocht, Piet vlakbij Helmond. Daarvoor heeft hij een tijdje in Veldhoven gestaan, (maar die mensen zijn verhuisd, dus kan ik hen niets meer vragen...fam.Bertens!)
Ik kan Pepsi nog traceren tot 1997. In dat jaar kreeg hij dus zijn paspoort, ook zijn inentingsboekje gaat tot 1997 terug.
Wat ik dan niet goed snap is het volgende, ik heb al een aantal malen oproepen gedaan (hier op Bokt maar ook bij andere sites) maar nooit een reaktie gekregen....toch ergens wel vreemd....in zijn paspoort staat wel zijn geboortedatum (die is blijkbaar wel bekend!) maar waar was hij dan voor 1997????
Voor die periode is blijkbaar niets bekend. Ik zou gewoon graag weten wat hij allemaal heeft gedaan en meegemaakt heeft!! Gewoon voor onszelf maar ook om Pepsi zelf beter te begrijpen, we zijn ontzettend gek op hem, hij is een mooie donkere pony met hele lieve ogen...alleen is hij vrij snel nerveus en heeft een litteken op zijn achterbeen, ik zou wel willen weten wat er met hem gebeurd is)
Ik weet wel dat hij dus vanaf 1997 in Brabant/Llimburg heeft gestaan en zomers ook in de wei bij Boekelo.
Is er dan niemand die Pepsi gekend heeft of nog kan herinneren???????