Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

wereld schreef:Hebben jullie mischien goede tips voor mij?
Ik wil binnenkort kuil gaan bijvoeren als mijn gras bijna op is, en ik heb kleine ronde balen.
Nou ben ik van plan om er een op een pallet te zetten, en als hij open is een zeil erover te leggen.
Hij moet namelijk buiten liggen, en een ronde baal moet je natuurlijk afrollen, dus heel de wikkel moet er af.
Of denken jullie dan hij zo snel zal rotten?
Heeft iemand mischien een goede tip voor mij hoe ik dit het beste aan kan pakken, het is zo namelijk een heel gedoe om een paar keer per dag het zeil er af te moeten halen en hem daarna weer in dte pakken..
wereld schreef:Ik heb ook ronde balen en doe een voorraadje in een big bag.Oke ik ga het maar proberen..
En idd om er voer uit te halen voor de hele dag of 2 dagen is een goed idee, dan hoef ik hem niet zo vaak open te maken.
Dan kan ik wel wat bakken of zakken vullen en die in de schuur zetten tot ik ze nodig ben..
Ik heb de baal namelijk niet met een paar dagen op. Heb een haf en een shet die er van eten..
maar even uittesten..
De volgende keer wil ik liever vierkante denk ik