Hindernismateriaal van Cossee, nog meer problemen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lombardi

Hindernismateriaal van Cossee, nog meer problemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 20:34

Ik weet niet of dit hier goed staat, anders zou ik het op prijs stellen als het topic verplaatst zou worden. Bedankt!

Hallo allemaal

Wij hebben onlangs een aantal springbalken besteld bij cossee hindernismateriaal. Volgens de website zouden deze aan de volgende omschrijving voldoen:

Hoogwaardige kwaliteit
Het gehele leveringsprogramma wordt in eigen huis ontworpen. Onze enthousiaste vakmensen staan garant voor een perfecte vervaardiging van de produkten.
De Cossee hindernissen hebben hun hoogwaardige kwaliteit mede te danken aan de toepassing van de beste materialen en de degelijke montagemethode.

Nou, van deze hoogwaardige kwaliteit konden wij niets merken toen de balken geleverd werden!!!

De balken waren van zeer slechte kwaliteit, zaten vol scheuren, splinters en knoesten.
Toen we hier over opbelden dat dit niet was wat er op de website staat en dit niet onder hoogwaardige kwaliteit valt naar onze mening, kregen we botweg te horen dat dit de normale kwaliteit is en daar moesten we het maar mee doen.
Voor 5 balken was de rekening ruim 138 euro en dan krijg je dit... zie en oordeel zelf

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor ons dus de laatste keer dat wij hier ooit iets besteld hebben. Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben?

Adriana

Re: Hindernismateriaal van Cossee, nog meer problemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 21:15

Jeetje het zit mooi in de verf maar daar mee is ook alles gezegd. Er zitten allemaal scheuren in door de droogte.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 21:27

Je kan ze toch terugsturen en je geld terugvragen?

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 21:29

hoe jouw balken eruit zien,zo hebben wij zelf onze balken geschilderd :+

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 21:47

terug zien te brengen dit :j
die scheuren gaan ervoor zorgen dat binnen 6 maanden je balken van binnen compleet wegrotten en dus doormidden gaan breken

lombardi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 21:51

We hebben contact met ze gehad en ze geven aan dat dit hun normale ( TOP) kwaliteit is en daar moet je het maar mee doen. Je wordt dus ook nog afgescheept met die rommel ook.
Wij hebben een paar jaar geleden ook zelf balken gemaakt en die zien er beter uit, zal bij jou ook wel zo zijn Timokyana ;)

Voor ons is het dus eens en nooit meer iig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 21:52

Jeetje terugsturen die handel, wat een rotzooi.

Als je die buiten neerlegt en het gaat vriezen zijn ze snel stuk.

als dat hun standaard kwaliteit is ga ik wel naar de bouwmarkt en schilder zelf wel een paar tuinpalen.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 21:53

je hebt een wettelijke bedenktijd..
Je kunt binnen 8 dagen alles terug sturen, en dan moeten ze je gewoon terug betalen ;)

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 21:54

jeetje,kan me voorstellen dat je baalt.daar heb je dan voor betaald zeg.
Hopelijk komen ze achter dit topic,slechte reklame en komen ze met een oplossing ;-)

lombardi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 21:54

Whahahhaha zie nou net dat er onder mijn topic een advertentie van hun staat!!! Cossee, sinds 1911! :P Uit die tijd komen deze balken ook denk ik!

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 21:55

Ik vind het er ook uitzien als tweedehands springbalken met een nieuw laagje eroverheen :+ Is er geen instantie waarbij je terecht kan? Ze verkopen jouw namelijk niet wat ze belooft hebben!

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 12:40

Jeetje, als dit hun top kwaliteit is....
pfff dat kan de eerste de beste huis-teun-keuken-knutselaar ook wel maken....
Anders kan je eens contact opnemen met de consumenten bond, kijken of die je kunnen helpen...

Lightielight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 10:38

Ik denk dat mijn ervaring iets toevoegt aan dit topic dus vandaar mijn "reactie".
In het verleden hebben wij tot twee keer toe staanders en balken gehad van de firma Cossee, tot volle tevredenheid. Goede balken en prima kwaliteit staanders. Omdat wij op een vervelende manier onze hindernissen zijn kwijtgeraakt kwamen wat lieve mensen die bij ons rijden met het idee om geld in te zamelen voor nieuwe hindernissen. Dit is gelukt en zo konden wij een nieuwe set bestellen. Vanalles nagekeken en Cossee kwam er qua prijs het beste uit, en daarbij kwam dat we prima ervaringen met hen hadden, dus een mooie set van vijf "hindernissen" , dwz 10 staanders met wat balken etc.) besteld. Bestelling gedaan en een mail gekregen dat we zo spoedig mogelijk een mail zouden krijgen van levering (betaling voldaan, juist omdat we wisten dat dit goed zat en we de hindernissen snel nodig hadden). Na 2,5 week nog niets gehoord dus maar in de mail geklommen en gebeld. Bedrijf is blijkbaar van vader en zoon, vader was op vakantie maar zoon zou het regelen. Weer een tijdje niks gehoord, weer gebeld, nu was zoon op vakantie en vader zou het regelen. En het duurde maar..... Weer gebeld, kreeg vader aan de telefoon en die beloofde dat die dag of de dag erna de hindernissen zouden komen... daar blijf je dan speciaal voor thuis, maar geen hindernissen..... Op maandag meteen weer gebeld, zoon aan de telefoon, die wist niks van levering van de hindernissen, hij had ons een mail gestuurd dat ze de week erop geleverd zouden worden..... Uiteindelijk na veel gezeur zijn de volgende dag de hindernissen geleverd en nog twee extra balken waar we om hadden gevraagd (deze hoefden we niet te betalen als "goedmakertje".). Maar toen kwam het materiaal! Wie het gemaakt heeft weet ik niet, maar niet te vergelijken met de vorige hindernissen. Balken een en al scheur, meer scheur dan balk, en de staanders...... de gaten voor de lepels zaten niet eens recht onder elkaar, slechte kwaliteit materiaal... om te huilen! En daar betaal je dan bijna 700 euro voor. Natuurlijk gebeld en gemaild. Als antwoord kregen we dat dat bij deze balken zo hoorde, kwam door het warme weer etc.etc. en wat de staanders betreft, dat was een eenmalig iets, zou niet meer gebeuren. Op mijn mail wat ze dan aan mijn "eenmalig iets"gingen doen, omdat ik deze nu heb, heb ik tot op heden niets gehoord.
Ik sta echt perplex over de gang van zaken en de echt superslechte kwaliteit van het materiaal. Wat mij vooral dwars zit is de manier waarop ze met mijn klachten omgaan. Ik ben best bereid een compromis te sluiten als ze wat zouden voorstellen, maar om dan gewoon maar niets te laten horen... Ik zet niet gauw dit soort dingen op een forum, maar ik vind het zo jammer... de kinderen en mensen bij ons die graag weer hindernissen wilden hebben, daarvoor geld inzamelen..en dan krijg je zulk waardeloos materiaal.....triest triest triest.....Dit is dus echt een waarschuwing voor iedereen.