springbak omgeving Sittard (limburg); wie helpt?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amanda__

springbak omgeving Sittard (limburg); wie helpt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 11:08

Ik heb een goede kans dat dit niet op de juiste plek staat, alvast mijn excuses.

Ik heb een vraag aan onze limburgse bokkers.
Ik kom zelf uit de kanten van Sittard en ik heb een buitenbak tot mijn beschikking. Helaas is deze na zware regenval niet goed te berijden, en zeker niet om in te springen.
Nu ben ik opzoek naar plaatsen in limburg (omgeving Sittard) waar ik met mijn paard naar toe kan om te springen.

M.a.w.: Wie van jullie weet een springbak te liggen in de omgeving Sittard; Limburg.
Waar ik naar toe kan om vrij gebruik van te maken; incl. les van buiten af (uiteraard bij het afhuren tegen betaling).

Alvast bedankt!

8nnemiek

Re: springbak omgeving Sittard (limburg); wie helpt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 11:16

Ik vond de stal in Genhout altijd erg fijn. Ben alleen de naam kwijt, maar hij ligt naast Stal Vossen. Daar hebben ze twee ruime binnenbakken met supergoede bodem. Geen pensionpaarden dus er is altijd wel genoeg ruimte om te rijden in een bak, en je kan er per uur betalen of een jaarabonnement nemen.
Ze hebben er ook springmateriaal, je zou alleen eens moeten vragen of je dat gewoon mag opzetten daar.

Amanda__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 11:20

hoi 8nnemiek;
ja die stal ken ik, daar gaan we met regelmaat heen; ook voor de wedstrijden!
Super fijn inderdaad en ik weet toevallig dat je het springmateriaal kunt opzetten.

maar ik bedoelde met mijn vraag eigenlijk of er ergens hier in Limburg (omgeving Sittard) al een bak helemaal ingericht staat.
Misschien kwam dat niet zo goed over in mijn eerste stukje!

In ieder geval al super bedankt voor je reactie!

Even voor de duidelijkheid;
ik bedoel dus een rijbak waar het springparcours al in staat opgebouwd.

Rochiril

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 11:36

ik weet niet hoe het nu is, maar tot een jaar of 3 geleden trainde ik altijd in bij de Katsbek in Susteren, daar stond toen altijd een volledig parcours opgebouwd.
belde wel altijd even van te voren of het mogelijk was, en soms was het wel druk (zeker als het slecht weer was)

Amanda__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 11:37

Bedankt! dan ga ik daar eens even informeren!

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 11:47

Tot voor een jaar of 2 terug gingen wij altijd naar Montfort toe, naar manege de boshoeve, daar stond ook altijd een parcours opgebouwd. (op maandag en dinsdag iig) Ik weet niet of dit voor jou te doen is.. gewoon even bellen voor meer informatie.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 12:09

Vroeger reden wij in de bak van de rijvereniging daar stond ook altijd wel een parcoursje ofzo. Bij het kasteel van limbricht was dat :j

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 12:11

In Geleen hebben ze ook altijd een parcours opgebouwd in de springbak, maar dat is wel weer een buitenbak en met dit weer staat die waarschijnlijk ook blank.. Maar je zou eens langs kunnen rijden om te kijken.

Rochiril

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 12:15

chocobroodje schreef:
Vroeger reden wij in de bak van de rijvereniging daar stond ook altijd wel een parcoursje ofzo. Bij het kasteel van limbricht was dat :j

Afgezien van dat het eigenlijk niet mag, staat er nu niet veel meer aan hindernissen buiten, dat staat allemaal achter slot en grendel. Een parcours staat er al zeer zeker niet. Even als oud-lid van betreffende vereniging ;)

Amanda__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 12:20

oke dus limbricht niet :)
De rest heb ik even opgeschreven. Ga ik dadelijk eens informeren!
Super bedankt voor jullie reacties!