Paddock paradise + alle gemakken erbij

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Deaglán

Paddock paradise + alle gemakken erbij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 11:48

Wat zouden jullie betalen voor een PP waarbij ook nog alle gemakken van dien zitten zoals binnenbakken, buitenbak, longeercirkel, spuit en poetsplaatsen en het bos op ong. 600m afstand?
Graag ook of je de prijs incl. dagelijkse verzorging bedoelt of op op basis van doe-het-zelf (samen met weidegenoten een rooster samenstellen voor werkzaamheden)

Groetjes ingrid

Isegrim

Re: Paddock paradise + alle gemakken erbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 11:56

€ 300,- all-in. :)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 11:56

Afhankelijk van waar is het en of ze het hele jaar buiten komen. Inc dagelijkse verzorging zou ik er €275 voor betalen in de buurt van Utrecht

Desiree01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 11:59

Heb dat allemaal inclusief weidegang zonder bos voor 200 euro per maand, dat is inclusief voeren mesten en dergelijke. Zelfs 2 binnenbakken tot beschikking, roundpen (longeercirkel) was en poets plaatsen zijn ook aanwezig.

Nefertarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 12:00

tja... ik heb ook all-in maar dan zonder binnenbak, longeercirkel. De rest eigenlijk wel. alles word geregeld qua eten, dekens e.d
staan altijd buiten op de paddocks, bak. Kost € 200,-
Dus € 275 voor nog meer luxe (die ik niet mis trouwens) is wel een goede prijs, ja

Deaglán

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 12:07

Vjestagirl schreef:
Afhankelijk van waar is het en of ze het hele jaar buiten komen. Inc dagelijkse verzorging zou ik er €275 voor betalen in de buurt van Utrecht

Paddock Paradis= zomer en winter 24/7 buiten met schuilstal, veel paden, zodat de paarden vrijwel continu in beweging zijn, met slowfeeders en weide (in winter beperkt). Zou in Noord-Brabant zijn.

Deaglán

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 22:58

Zo te zien is er meer vraag naar, boven de rivieren dan in noord-brabant :)

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 23:05

Ik sta nu naar tevredenheid en woon niet in Brabant, dus oordeel dan wel vanuit mijn 'Randstadvisie' maar als de eigenaars/ het toezicht mij bevallen dan zou ik daar werkelijk belachelijk veel geld voor over hebben. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 23:05

E275

Ga je dit ook in Goirle doen?? (hint, hint)

Deaglán

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 23:27

Blingh schreef:
E275

Als het al gaat lukken wordt het een kleinschalig iets (max 8 pony's/paarden) iig in de buurt van Goirle. Interesse? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 23:28

Deaglán schreef:
Blingh schreef:
E275

Als het al gaat lukken wordt het een kleinschalig iets (max 8 pony's/paarden) iig in de buurt van Goirle. Interesse? :D

Dan wel ja =:)
Woon in Tilburg dus dat zou super zijn!

Ashkerlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 23:38

Ik sta sinds kort op een paddock paradise in belgie (west-vlaanderen) het is de eerste die ik hier zie in de omgeving en is eigenlijk nog in de opbouwfase.
Wij hebben een buitenpiste met springmateriaal, een longeercirkel (komt nog een tweede), kleine kantine, heel ruime zadelkasten, binnenpiste op 100m afstand, heel mooie onverharde veldwegen en ook wat bos in de omgeving. We hebben ook een ruime poetsplaats. Afspuiten kunnen we op dit ogenblik nog niet, maar dit is in de maak. Ruwvoer is steeds beschikbaar, mesten doet de baas van de stal. Eventueel medicatie geven doet hij ook wanneer de eigenaar niet kan. Paarden komen het hele jaar door buiten, op de gehele corridor rond de weides waar ook gras in staat. Of ze deze winter ook stukken weiland erbij krijgen weet ik niet. Er is plaats voor 10 tot 12 paarden op dit stuk.
Ik betaal nu maandelijks €200 voor 1 paard, maar zou er gerust €250 tot €275 voor over hebben. Stalprijzen op "standaard" pensionstallingen en maneges liggen in deze omgeving tussen de €250 en €300.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 06:38

Met alle facaliteiten eraan kun je rond Antwerpen denk ik al snel aan minstens 350 Euro pm denken.
(volpension)

whoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 08:35

Citaat:
Dan wel ja

Waar heb jij je paard momenteel staan Blingh?? In Tilburg zelf , of een buitengebied.

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 09:05

Ik betaal nu € 150,- (0,0 faciliteiten en alles zelf doen ;)), maar voor een PP zou ik wel wat over hebben! Dat is toch het allerfijnst voor paarden uiteindelijk. Maar ik zou dan puur kiezen voor het PP, om faciliteiten geef ik niet zoveel en ik doe graag alles op 'doe het zelf basis'.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 09:14

waar ik nu sta word er gemest, binnen/buiten gezet, dekens gewisselt, medicatie gegeven, gevoerd, is er voor de zieke paarden 2 paddocks waarin ze toch naar buiten kunnen, voldoende ruw en krachtvoer in 5 keer per dag, was plaatsen met warm water, grote kasten ook verwarmt, verwarmde kantine met keuken en gratis koffie/thee toiletten en zelfs een douche, alle nachten op stal en in de winter ook minstens 4 uur in de wei.
€ 290 en ik heb het er graag voor over :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 11:14

whoopie schreef:
Citaat:
Dan wel ja

Waar heb jij je paard momenteel staan Blingh?? In Tilburg zelf , of een buitengebied.

Op het moment wordt mijn paard verleasd maar ik heb op Qstables gedtaan in Noord. Vond ik 10 x niks.
Mijn nieuwe komt in Nuenen te staan..

Maar als zoiets in Goirle komt ga ik toch wel twijfelen..

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 11:17

Dani_ schreef:
Ik betaal nu € 150,- (0,0 faciliteiten en alles zelf doen ;)), maar voor een PP zou ik wel wat over hebben! Dat is toch het allerfijnst voor paarden uiteindelijk. Maar ik zou dan puur kiezen voor het PP, om faciliteiten geef ik niet zoveel en ik doe graag alles op 'doe het zelf basis'.

amen

LaVieDivine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 11:20

4horses in Ravels (andere kant van de grens dus) zou 250 € per maand zijn en dat zou ik er voor over hebben.
daar hebben ze ook een binnen-en buitenbak, longeercirkel, grote open stal voor alle paarden, 24/7 hooi, winterpaddock met heuveltjes, zomerweilanden,...

Deaglán

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-10 19:09

Nou, de kogel is door de kerk :D. Vanaf heden zijn er beperkt plaatsen vrij op onze PP. De kosten zijn 150,- op doe-het-zelf basis (d.m.v. rooster de paarden en wei verzorgen) en 200,- all incl.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 19:21

Gefeliciteerd! Jammer dat je niet in Noord Limburg staat... Ik was graag klant geworden!

Deaglán

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-10 19:42

Safiera schreef:
Gefeliciteerd! Jammer dat je niet in Noord Limburg staat... Ik was graag klant geworden!

Dank je wel Safiera. Tja ik snap precies wat je bedoelt, ik liep daar ook steeds tegenaan (alles wat interessant was, was ook meteen te ver weg) vandaar dat ik hetgeen ik nu heb ook wil delen om zodoende ook wat gezelschap voor mijn dames te hebben.
Hopelijk krijg ik op deze manier een leuke/rustige stabiele kudde bij elkaar met baasjes die het ook nog eens goed met elkaar kunnen vinden :D

Het maakt mij nl niet uit welke in discipline men met zijn paard rijdt of naar toe werkt, als het maar op een paardvriendelijke en eerlijke manier gebeurd.

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 19:43

Goh als het wat dichter bij had gezeten...

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 19:48

Jeetje, ja jammer dat het niet dichterbij is hoor....ik zoek nog zoiets in de buurt van Alphen aan den Rijn....hahaha. Ach, als er op de huidige stal een grote paddock komt waar we zelf mogen voeren enzo, ben ik eigenlijk best wel tevreden! Meer buiten is altijd beter heh, maar dan wel met voer en water!

chocogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 17:40

Klinkt super!! Je hebt pb..