Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
?
? Focussed schreef:Rij je dan ook niet in een bak met hele rare formaten?
Lijkt me niet dat de gemiddelde tennisbaan 20x40 of 20x60 is?
)
Janine1990 schreef:Een tennisbaan is maar 11 meter breed hoor...![]()
Maar misschien heeft TS er wel twee, in 11 bij 23 zou ik niet lekker kunnen rijden, maar 22x23 is redelijk te doen...
Maitu schreef:De vorige eigenaar van ons huis heeft van de tennisbaan ook een rijbak gemaakt. Ideaal!
De ondergrond bij ons is gravel, en kennelijk goed gedraineerd (moet wellicht voor tennissen ook wel), daar boven op heeft hij een hele lading rubberkorrels laten leggen. Onze bak is altijd droog, bevriest niet, is niet glad, stoft niet.....
Enige nadeel: de afmetingen; bij mij is ie 35 x 15 x 38 x 18, de hoeken zijn dus allemaal verschillend! En met mijn paard van bijna 1.80 waar ik z mee start is het toch wel te klein!
Je moet echter roeien met de riemen die je hebt! Beter zo'n klein bakkie die perfect dan een 20 x 60 die het halve jaar te modderig is.
Ik zou gewoon advies aanvragen, als de onderlaag goed waterdoorlatend is, kun je misschien ook wel volstaan met een laag er op aan brengen.
succes
nenalisa schreef:Janine1990 schreef:Een tennisbaan is maar 11 meter breed hoor...![]()
Maar misschien heeft TS er wel twee, in 11 bij 23 zou ik niet lekker kunnen rijden, maar 22x23 is redelijk te doen...
haha, als het 11 x 23 1 baan is, en er is er een naast, is het niet 22x23 maar 22x46

)