Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, Maar ik ben de maanden erop wel heel vaak op wisselende tijdsctippen gaan kijken; gelukkig nooit meer gedoe gehad........Mijn huidige wei is goed afgeschermd met hoge hekken en de mensen kunnen niet bij de paarden in de buurt komen; gelukkig.....Fourbeat schreef:Iedereen dank voor de reacties, ik zie wel dat ik niet de enige ben die te maken krijgt met dit soort ongewenste aandacht. Waar had jij toen de paarden lopen, ongehoord dat mensen dat doen zo op andermans paarden rijden! En ik ben altijd ook op zoek naar mensen die, ja wel onder mijn leiding natuurlijk, op mijn paarden willen rijden etc! Vreemd dat je wat dit soort dingen betreft ook echt niks aan de politie hebt. Het contact dat ik heb met omwonenden is in principe goed, in ieder geval voor zover ik er invloed op heb. Misschien moet ik maar een goede andere stek gaan zoeken en jullie weten allemaal dat dat ook geen eenvoudige taak is. Meestal zoek ik op Marktplaats, heeft iemand nog goede ideeen wat zoeken betreft? Fourbeat.
AaronYve schreef:Fourbeat schreef:Iedereen dank voor de reacties, ik zie wel dat ik niet de enige ben die te maken krijgt met dit soort ongewenste aandacht. Waar had jij toen de paarden lopen, ongehoord dat mensen dat doen zo op andermans paarden rijden! En ik ben altijd ook op zoek naar mensen die, ja wel onder mijn leiding natuurlijk, op mijn paarden willen rijden etc! Vreemd dat je wat dit soort dingen betreft ook echt niks aan de politie hebt. Het contact dat ik heb met omwonenden is in principe goed, in ieder geval voor zover ik er invloed op heb. Misschien moet ik maar een goede andere stek gaan zoeken en jullie weten allemaal dat dat ook geen eenvoudige taak is. Meestal zoek ik op Marktplaats, heeft iemand nog goede ideeen wat zoeken betreft? Fourbeat.
Meestal in soort huis aan huis blaadjes, wij hebben hier in de omgeving de snabbeltjes, weet niet of jullie ook zoiets hebben? Anders bij supermarkten kun je een oproep ophangen en hier op bokt kun je een advertentie plaatsen.