Paardenmarkt Alblasserdam

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 23:17

's avonds zaten wij gelukkig vooraan
sharir en ik schoven zachtjes aan steeds verder naar voren totdat we goed vooraan zetten hehe Haha!
dat springen vond ik echt knap, 1.70 m. jeetje ik heb bij de 1 m al het idee dat je er ook onderdoor kan gaan Tong uitsteken
cowboys waren wel stoer he Lachen ?
alleen die koetsen beetje saai Bloos dat duurde zo lang hihi. en die man maar ratelen over die rijtuigen bla bla bla.
stoelendans was lache, alleen die shetlandworst pffff .... Scheve mond (die bonte)

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 23:25

wij schoven ook steeds verder vooraan, maar t springen hebben we dus gemist Huilen vond k wel jammer, want meestal ken k er wel een hoop van die dat doen!
Cowboys heb k wel gezien, vond k egt gaaf, snap nie dat ze dat zo allemaal durven, en k ben egt niet bang uitgevallen te paard.
Mennen was idd een beetje slaapverwekkend, vond die ene koets wel heel mooi, die hoge met goud, met die fries ervoor.
Stoelendans was idd egt erg, die shet (bonyte idd) was egt tonetje rond vond t ook wel eenbeetje zileig dat dat meisje er op reed, ze was egt veeeeeeels te groot ervoor, sochtend sop de keuring reed er trouwens iemand anders op en die was ook al te groot... Valentijn van manege aloblasserdam is wel egt een leuke pony, maar die loopt ook Z, stond pas gelden nog een stuk over in de paard en sport

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 23:44

Valentijn was die donkere met bandages om?
dat vond ik wel een leuke pony in iedergeval Lachen
dat shetworstje was trouwens ook heel raar gebouwd, heel lang lijf en korte pootjes. maar die pootjes leken denk zo door die buik die bijna over de grond sleepte Scheve mond

die ene hoge koets was inderdaad erg mooi Lachen
hoorde jij trouwens die man dat ook nog zeggen over fjorden? dat fjorden zo geliefd zijn, omdat 'ze altijd erg mak zijn' ? *LOL* Haha!

Marcella

Berichten: 36736
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 00:00

SharirBobby schreef:
hoorde jij trouwens die man dat ook nog zeggen over fjorden? dat fjorden zo geliefd zijn, omdat 'ze altijd erg mak zijn' ? *LOL* Haha!


Fjorden zijn best wel geliefd, maar of ze erg mak zijn. Tong uitsteken Haha!

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 17:32

valentijn was die luxe pony van manege alblasserdam, weet niet ofdat hij donkere bandages om had.
Shet was idd verkeerd gebouwed om zo te zien, maar mss kwam dat ook wel omdat hij zo ontzettend dik was...
en over die fjorden, ik moest daar best wel om lachen *LOL*

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 18:47

hebbie die pony gezien (stoelendans)met die vrouw in dat blauwe t-shirt .. okey ik vind paarden niet snel lelijk maar die was echt wel lelijk.totaal verkeerd gebouwd. maar jah.. en sharirbobby en ik moesten echt lachen om die worst.. Tong uitsteken

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-03 21:12

Valentijn was die pony met de witte bandages. Happy, het schimmeltje wat won, is haar moeder. Ze is drachtig gekocht en de vader is onbekend. Ze loopt inderdaad Z (tussen de manege lessen door).
Ik stond smorgens tijdens de keuring inderdaad langs de ring. Met Iwan de tuiger die ik verzorg en een vriendin. Ik hoop dat jullie niet naar dat geblèr van mij geluisterd hebben, want dan word ik altijd een beetje fanatiek:o

Ik heb het prima naar mn zin gehad. Is er s'avonds nog iemand naar blieck geweest?