Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Zeker toen er een paar jaar geleden de stroprijs dusdanig hoog werd, sindsdien is er vaak commentaar op de hoeveelheid stro in boxen. Ik ben van mening dat er een lekker laagje in moet liggen, mijn paard ligt veel en dan vind het belangrijk. Schoon en droog is net zo belangrijk. Urine is zeer slecht voor de hoeven. Als er dan een laag stro in ligt kan dit goed geabsorbeerd worden en staat je paard niet in de urine/mest te dansen. Ik heb ook vaak commentaar gehad dat er teveel stro in zou liggen. Als ik dan laat zien hoe veel ik eruit haal (kruiwagen zonder kop
, paard is heel schoon ) hebben ze niet zo veel meer te zeggen. En desnoods betaal ik iets meer, vind dat een paard een schone, droge en nette stal verdient! Zoals jij omschrijft hoe jou stalletje erbij staat? Ik zou er geen genoegen mee nemen. Laat van je horen en wat je wilt, betaal desnoods een tientje p/m meer, maar dan staat je paard er wel lekker bij
Pensionstaleigenaren denken tegenwoordig alles maar te kunnen
Ik kan er in ieder geval heel boos om worden. Het is jou paard en laat weten wat je wel en niet wil. Als zij hier geen rekening mee willen/kunnen houden is het inderdaad misschien verstandig om een ander plekje te zoeken.