Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
flappie28 schreef:Is er geen mogelijkheid dat je haar zelf later binnen zet of dat een stalgenootje haar 's avonds nog losgooit voor je of zo?
En staat ze in een paddock of op de wei met andere paarden?
Wel een lastige situatie en zeker als je merkt dat je paardje het zo ook duidelijk niet naar d'r zin heeft.
Hoop dat er een oplossing gevonden kan worden.
YelaBrenda11 schreef:flappie28 schreef:Is er geen mogelijkheid dat je haar zelf later binnen zet of dat een stalgenootje haar 's avonds nog losgooit voor je of zo?
En staat ze in een paddock of op de wei met andere paarden?
Wel een lastige situatie en zeker als je merkt dat je paardje het zo ook duidelijk niet naar d'r zin heeft.
Hoop dat er een oplossing gevonden kan worden.
nee , want de staleigenaar is er heilig van overtuigd dat het nodig is ze binnen te zetten .
ik heb geen stalgenootjes
ze staat in de bak met het paard van de staleigenaar.
dankjewel ! dat hoop ik ook!
aerdenhout1 schreef:Ik heb je verhaal gelezen en denk eigenlijk dat het niet zozeer aan het paard als wel aan jou gemoedsrust ligt dat het niet zo fijn gaat??
Je hebt dan ook niet het makkelijkste paard gekozen voor jou situatie!
Een volbloed herkend direct hoe jij in je vel zit en dat maakt ( denk ik) dat je nu weinig kan met je paard.
als jou paard voldoende voer krijgt, overdag minimaal een paar uur in een groep mag/kan staan waar hij zich thuis voelt, dan heeft jou paard een behoorlijk goed leven.
Maar zodra jij niet fijn in je vel zit, breng je dat over op je paard en zeker op een volbloed!
Zie nu dat ze met 1 paard staat...ook geen probleem indien het wel maatjes zijn!