Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
migomirre schreef:Heb idd ook al wat rond gekeken. Zij hebben nu het zoutblok van Kenner (welkoop, de rode) hiervoor hadden ze een gele. Maar zit er idd aan te denken om de witte te kopen.
Mistralleke schreef:Heeft dat paardje ook last van diarree?paard bij mij op stal heeft dat ook maar dan met een himalaya steen, ze blijft er maar aan lebberen. Ze is wel nog 2 jaar dus wellicht dat het daar mee te maken heeft bij haar. Maar ik hou dit topic in ieder geval ook in de gaten
. Ik zal eens gaan nakijken op suikers in de hymalaya liksteen........ Paperboy schreef:Mijn jonge paardje heeft in een maand zijn hele hymalaya liksteen op....... Staat overdag de hele dag op de wei savonds/snachts op stal.
Geef even een paar dagen niets en dan weer een nieuwe, ben benieuwd of hij hem zo intensief blijft gebruiken. Ik zal eens gaan nakijken op suikers in de hymalaya liksteen........
Paperboy schreef:Mijn jonge paardje heeft in een maand zijn hele hymalaya liksteen op....... Staat overdag de hele dag op de wei savonds/snachts op stal.
Geef even een paar dagen niets en dan weer een nieuwe, ben benieuwd of hij hem zo intensief blijft gebruiken. Ik zal eens gaan nakijken op suikers in de hymalaya liksteen........
Moontje1991 schreef:ALs je een echte hebt zitten er geen suikers in.
Als je een fabrieks steen hebt zitten er wel suikers in ondanks dat vaak op de verpaking staat geen toegevoede suiker en 100% natuurlijk enz.

Lizz schreef:Je zegt dat hij in de paddock hangt, kan het ook niet zijn dat hij door de weersinvloeden "op" gaat?