. Alleen bij heftige kou en een sterke wind wil ik de achterkant naar beneden doen.Zijn er meer mensen met zon tent? En wat is jullie ondergrond? Hebben jullie ook betegeld of anders?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Alleen bij heftige kou en een sterke wind wil ik de achterkant naar beneden doen.

mirka1994 schreef:Daar hebben jullie best een punt inderdaad. Mijn veulen was in eerste instantie enige die er poepte. Die veegde ik er steeds uit. Er ligtr nu sinds 3 dagen stro en er wordt volop gezeken en gescheten... Wij hebben kleigrond.
Ik heb het over de binnekant van de tent als het goed is blijft het daar droog (A) en regent het niet binnen...

En op tackroom heb ik hem besteld inderdaad
Niet goedkoop maar wel een goede investering! Ik wil met de tijd verder gaan uitbouwen maar dat komt nog. Eerst eens kijken hoe deze het houdt. Mijn extra zeil heb ik trouwens omgedraaid :s die moet ik nog goed leggen haha.

40 tegels van 40x60. Die komen er dan voor. En de rubberen tegels ga ik inderdaad sparen zodra ik mijn da kosten heb afbetaald. 
en je hebt het zo schoongemaakt, heel wat beter dan de kleigrond bodem met (vertrapt) hooi erdoorheen gemengd. Onder de matten ligt zand en daarin zetten ze zich vast door het profiel aan de onderkant. 1 nadeel: ze zijn 8.5 cm dik en zijn dus loodzwaar
Voor de stalletjes ligt ook zand en bij de uitloop hebben we vee (grup) roosters neergelegd. Die zetten zich vast in de blubber en de paardjes kunnen er overheen lopen zonder dat je troep/diepe blubber voor je stal hebt.