Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Charaz schreef:Vind het schrikbarend om te lezen dat zoveel mensen het normaal vinden dat hun paard in de blub staat.
Hoeveel moeite is het om een stukje te bestraten zodat ze tenminste droge voeten hebben?
azaar schreef:in een dorp waar ik doe paardrijden
staat een paard in een kleine weide, nouja er is geen gras of niks alleen maar modder en krijg volgens mij 2 x per dag voer dus hooi en een paar wortelen voor mijn doen is dat niet genoeg hoe denken jullie daar over , paard heeft zelf een aantal weken zelf in het water gestaan wat niet wegkon
wat denken jullie is dat verwaarlozing als ik het zo zie is het paard niet gelukkig
geerke schreef:Tigra_ schreef:Misschien eens langs gaan bij de eigenaar misschien is er zelf een medische reden waarom het paard schraal gehouden wordt.
Zoniet kun je hem vertellen dat het niet goed is.
die van mij wordt ook schraal gehouden maar niet in de bagger hoor...en s'nachts een droge schone stal.
Charaz schreef:Vind het schrikbarend om te lezen dat zoveel mensen het normaal vinden dat hun paard in de blub staat.
Hoeveel moeite is het om een stukje te bestraten zodat ze tenminste droge voeten hebben?